![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() VB-lijsttrekker stapt op in De Panne
vr 01/09/06 - De lijsttrekker van Vlaams Belang in De Panne, Goffrey Hornaert, stapt op. Hornaert is ook afdelingsvoorzitter van de partij voor de regio Westkust. Hornaert neemt ontslag als afdelingsvoorzitter en geeft zijn plaats als lijsttrekker in De Panne op. Hij neemt ook ontslag uit al zijn andere bestuursfuncties bij Vlaams Belang. Hornaert zegt dat er te veel conflicten zijn, onder meer met de provinciale ondervoorzitter van de partij, Herman Vandenberghe. Bovendien krijgt hij te weinig informatie over de lijstvorming voor de gemeenteraadsverkiezingen, zegt Hornaert. Bron: VRT teletekst k' Zal het maar zelf zeggen: Weeral een hééél slechte mens, een dwazerik, een verrader, een postjespakker, kortom het doodslaan niet waard... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zover ik weet, is die kerel geen lijfeigene van het vlaams-beland dus hij mag opstappen waneer hij wil en onder welke reden ook.
of mag hij nie ? Laatst gewijzigd door pinbag : 1 september 2006 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lijsttrekker die te weinig info krijgt over de lijstvorming?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er gaan mensen weg maar er komen ook mensen bij, die ga jij natuurlijk niet vermelden maar dat doen anderen wel voor u. De voorbije maanden zijn er veel bijgekomen waaronder enkele 'dikke' vissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe sneller en hoe meer van die "dikke vissen" a la Morel en Van Gaever er bijkomen hoe beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder aprilvissen, als je het mij vraagt.
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens niet echt veel vertrouwen in die plotse bekeerlingen. Iemand die zo plots van gedacht veranderd, daar geloof ik niet veel van. Gedenk wat ons aller ThePiano in dat verband ooit schreef: Citaat:
Zo iemand die met slaande deuren bij een partij opstapt, daar zou ik nooit vertrouwen kunnen in hebben. Mocht zo iemand naar een andere partij gaan, dan zou ik als voorzitter steeds argwaan koesteren, en vermoeden dat ik met een 'duikboot' te maken heb.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom geen topic met een lijst van Vlaams Belangers die in een vechtscheiding verwikkeld zijn of Vlaams Belangers die veroordeeld zijn voor een misdrijf? Het feit dat dit dé argumenten zijn van onze tegenstanders zegt meer over hen dan over ons. Laatst gewijzigd door Duym : 2 september 2006 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hallo, leegloop? Rendezvous op 8 oktober? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dat er heden in de onderlaag van SPA veel gespuis zit, is wel juist, want als je daar nog zit, is het wel om héél veel platte redenen. Multicultureel? Neen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Je ziet tot wat al dat overlopen binnen de VLD geleid heeft... nu er zijn daar overlopers die echt bekwaam zijn hoor, maar andere, tja...
Hoeveel zitten er eigenlijk nog van de voormalige PVV en/of die al levenslang liberaal zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Zo luidde uw antwoord op:
Citaat: Citaat:
En dan denk ik niet alleen aan Morel en Coveliers. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 2 september 2006 om 13:59. |
![]() |
![]() |