![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op verzoek van dejohan open ik hier een topic waar alle linkiewinkies hun zever over multikul,derde wereld,enz kunnen plaatsen! Bedankt op voorhand om dit forum weer op een degelijk niveau te brengen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gij zijt toch ook zo zinnig, he!Oplossen van derde wereldproblemen is wel belangrijker dan angst.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Mijn sleutels zitten meestal in mijn rechterbroekzak. Ik draag hem dus liever links. Qua links gelul kan dat tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hieronder een voorbeeld van links 'gelul' over
de amerikaanse rechtse lullo's (niet echt vertaalbaar jammer genoeg) : WASHINGTON: The White House announced today that it is changing its official emblem to a condom because it more clearly reflects the Republican Party's stance. A condom accepts inflation, halts production, destroys the next generation, protects a bunch of pricks, and gives you a sense of security while you're actually getting screwed |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Schoon gevonden!
![]() |