![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hallo voorstanders van de multiculturele SAMENLEVING... Gaan we de goede weg op ??? Gescheiden zwemuren, gescheiden hospitalen, gescheiden dit, gescheiden dat.... Dus in feite willen jullie al die tijd gewoon het apartheidsregime van Zuid-Afrika in Europa invoeren....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Gescheiden hospitalen voor zwartzakken en toffe mensen zoals ik zie ik ook wel zitten.
Al wie daartussen valt kan de pot op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ah onze pseudo anarchist is er ook nog.
Nen echten anarchist gaat niet naar een hospitaal. Dat is een burgerlijke instelling he bhairav... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Neen, zo zit dat niet in elkaar.
Wij weten wel beter... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() je bent dan ook maar een valse anarchist he...
een echte anarchist weigert beroep te doen op iets wat de staat organiseert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Maar we wijken af.
Ik wacht op inhoudelijke reacties van de aanhangers van de multiculturele SAMENleving.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb dat artikel nu al drie keer gelezen, en zie geen reden waarom schreeuwerd Wilders zo tekeer gaat... 't Is nou niet alsof niet-moslims er niet welkom zouden zijn of dat nederlandse autochtone artsen en paramedici die er solliciteren systematisch zouden gediscrimineerd worden. Pas als een arts of verpleger zou te horen krijgen dat ie niemand van het andere geslacht m�*g behandelen, zou er ruimte zijn voor een mogelijke klacht. Laat dan de plaatselijke anti-discriminatiewetgeving maar ten volle spelen; weten we meteen hoe leefbaar e.e.a. is. Dus neen, ik zie daar geen onmiddellijk probleem. Als moslimvrouwen een heel zwembad willen afhuren om zonder pottenkijkers te kunnen badderen, dan is dat toch geen probleem? Voor zolang het niet op kosten van de gemeenschap is, mogen ze dat toch? Tsjongejonge... al die principiële onverdraagzaamheid tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Hoe kan men spreken van SAMENLEVING als men alles gescheiden wil houden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik vind "samen" maar verwijfd...
Echt zo van "huppeldepup". En van die stomme schooljuffen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Samen-leven is iets waar je als individu toe beslist; ik heb geen overheid nodig om me te verplichten samen te leven met mensen die ik niet kan pruimen. Of me een levensstijl aan te meten die ik niet zie zitten. (reden trouwens waarom ik geen poot meer op het Saoudi-Arabische tarmac wil zetten) Anders moet je meteen maar heel het verenigingsleven opdoeken, want het zorgt er ook voor dat mensen zich op één of ander aspect gaan "afscheiden" van de rest. Of het hele vrije onderwijsnet; nog zo'n voorbeeld. Voor zover dat ziekenhuis niet plat discrimineert én nauwlettend de heersende wetgeving volgt, kan je daar m.i. weinig tegen doen.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stomme vlaamse boer en boerin mogen helemaal niet vragen om een moslimvrij zwemuurtje voor hun vlaamse boerenkinderen te organizeren (zodat hun vlaamse boerendochters niet worden lastiggevallen): want dan zijn zij RACISTEN weetjenog? Ik denk niet dat er nog veel mensen een probleem hebben met het moslimzwemmen, zolang zij ook maar recht krijgen op het moslimvrije zwemmen! Als je ziet dat vele (de meeste) provinciale domeinen worden overspoeld door niet-nederlandssprekende volksSTAMMEN, zodat de vlaamse boeren en hun kinderen zich amper nog vrij kunnen bewegen, hebben ze dan recht op een Boeren Vlaams Provinciaal Domein? Of moeten ze gewoon op hun veld blijven patattenrapen? Als men ziet hun mensen met "andere zeden en gewoonten" zich in de boerenvlaamse klinieken gedragen, zonder dat de boerenvlaming daar zijn mond over MAG opendoen, dan denk ik dat er weinig probleem is om een moslimziekenhuis open te doen. ZOLANG er ook maar moslimvrije ziekenhuizen zijn voor mensen die daar een probleem mee hebben. Zullen we een aanvraag doen naar quota?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 september 2006 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als een groep Vlaamse vrouwen het zwembad een namiddag wil afhuren om zonder venten eens te kunnen rondplodderen, dan moet dat evengoed kunnen. Of als een Vlaamse vereniging dat zwembad wil afhuren om voor welke reden dan ook rustig te kunnen zwemmen, dan moet dat evengoed kunnen. Het "racisme" zit in de motivering en net die laatste is volslagen overbodig... het principe is dat iedereen het recht zou moeten hebben om dat zwembad -voor de juiste prijs uiteraard- privé af te kunnen huren. De rest is zever in pakskes.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens zien of het VB op 0110 het Wezenbergzwembad kan afhuren! wedden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
op zich geen slechte zaak, We geven onze moslim broeders en zusters een stuk land (Brussel?) waar ze hun ding mogen doen. Muurtje rond en iedereen kan weer rustig zijn/haar ding doen, iedereen gelukkig !!!
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo simpel is dat toch? Al dat gezeik over "racisme" komt me de strot uit. Het gaat om het principe of mensen het recht hebben om dat zwembad privé af te huren of niet. Is het antwoord positief, dan is dat zo voor iedereen. Is het negatief, dan is dat ook consequent zo voor iedereen. De specifieke motivatie achter het afhuren zelf doet niks terzake. Idem voor dat ziekenhuis: voor zover er in dat kot niet gediscrimineerd wordt en er een goede standaard van dienstverlening wordt gehanteerd, zie ik geen enkel probleem. Enkel de wet toepassen, da's alles wat er nodig is om een eventueel samen-leven mogelijk te maken. En dan nog heeft iedereen het recht om niet aan dat collectieve feestje mee te doen.
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoop maar dat er in die ziekenhuizen buiten halal maaltijden ook varkenslapjes op het menu staan voor de niet-moslims.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Iedereen kan een zwembad afhuren mits genoeg geld op de tafel te leggen en het zwembad in kwestie het kan toelaten en bvb niet in een gebied ligt met zwaar zwembadtekort...vb Mechelen.
Dat ziekenhuis is een ander verhaal, puur racisme naar de westerling toe INDIEN er tenminste geen tekort is inzake ziekenhuisbedden bvb. Laatst gewijzigd door benarty : 27 september 2006 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Als liefhebbers van pop-art een apart ziekenhuis willen vol met Andy Warhol-reproducties enzoverder, why not? Zolang ze het niet met belastinggeld financieren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Ik zie ook geen enkel probleem...Als ze dat allemaal zelf betalen? What's the problem?