![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Vreemdeling
|
Heeft er iemand ervaringen met de dienst vreemdelingenzaken?
Ik vroeg telefonisch om een paar inlichtingen i.v.m. de stand van zaken van het dossier van mijn vriendin en ze konden mij enkel zeggen: "ik weet het niet, dat weten ze enkel op de dienst ... hier, maar je kan hen niet telefonsich bereiken.." "Waar kan ik dan de antwoorden op mijn vragen krijgen?" "Je kan misschien een fax sturen. Die lezen ze daar normaal wel, maar ik weet niet wanneer en of ze die allemaal lezen.." "zucht..." |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien vindt je hier het antwoord op uw vragen.
http://www.dofi.fgov.be/index_menu.htm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
want men gaat er van uit dat vreemdelingen dat niet kennen. telefoon is ook niet goed je moet terplaatse gaan klagen na een hele dag in de rij te hebben gewacht. je kan natuurlijk ook een andere vriendin zoeken . |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Het is in ieder geval niet leuk als een onderbemande overheidsinstanstie instaat voor de beslissing of je samen kan zijn of niet. |
|
|
|
|