![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Te veel nutteloze peilingen/threads | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 53,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wist niet goed waar dit te zetten, maar als het fout staat wordt het toch verplaatst door de mods
![]() Ik begrijp dat het ironisch is dat ik net voor dit onderwerp zelf een peiling moet maken. Maar worden er soms niet té veel peilingen gemaakt, die toch a) door de meesten vals beantwoord worden. b) Veel threads en peilingen rond hetzelfde thema geopend worden. Antwoord er op los. edit: En ter verduidelijking, het gaat hier dan niet over "koetjes en kalfjes" ![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 oktober 2006 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Je had dit bericht kunnen zetten bij "over koetjes en kalfjes"
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, ik stem graag. Peilingen zijn een goede manier om een bondig overzicht te geven van de verschillende meningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb overigens net mn eerste waarschuwing gekregen omdat deze thread verkeerd stond ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |