![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Beste Oost-Vlamingen,
Beste Antwerpenaren, Beste Vlaams-Brabanders, Beste Limburgers, Vorige week vernomen op WTV. De kaap van 25.000 Fransen ![]() In 1996 waren er dat nog maar 12.000 Fransen. Het aantal Vlamingen die naar Frankrijk gaan werken staat op 5.000. Hoeveel Nederlanders komen naar Limburg werken? Hoeveel Nederlanders komen naar Antwerpen werken? Hoeveel Zeeuws-Vlamingen komen naar Oost-Vlaanderen werken? Welke provincie doet beter dan West-Vlaanderen? En op welke website kan ik nog meer informatie hieromtrent vinden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel Zuid-Belgen doen de moeite om Nederlands te leren en in Noord-België te komen werken, Hans?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zouden ze? Om u een plezier te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Juist ja ;Zuid-Belgie was ik vergeten ![]() Vanuit de streek Moeskroen , Dottignies , Pecq .... naar Zuid-West-Vlaanderen .... och misschien een 10 tal? Ik weet het niet. In de omgekeerde richting van Vlaanderen naar de industrie-zone van Moeskroen toch minstens een 500-tal Vlamingen. Maar ja, het zijn bijna allemaal Vlaamse bedrijven in Moeskroen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() en trouwens 25.000 Fransen => 5 x VW VORST !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |