![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Afgelopen zondag was ik met een grote groep (30 �* 40 mensen)
allochtonen op het 0110 concert op de gedempte Zuiderdokken in Antwerpen aanwezig. Dat onze groep niet geZIEN werd is begrijpelijk, maar wordt weer ideologisch uitgebuit. Onze 'allochtonen' dragen geen hoofdoek, hebben geen bruine of zwarte huid, maar zien er uiterlijk precies uit zoals de 'Vlamingen'. Onze mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, Rusland, Polen, Moldavië enz... D�*t is de grootste groep 'allochtonen' van de laatste tien jaar die hier hun heil zoeken. 30 jaar hersenspoeling door het extreemrechtse VB heben voor dat cliche gezorgd dat allochtonen er zo uitZIEN zoals het VB ZEGT dat er uitZIEN: bruin, zwart, hoofdoek enz... Die waren er ook, zij het inderdaad niet zo massaal, dat heeft dan ook aan de muziekkeuze gelegen, die ook onze groep niet erg kon pruimen. Ik heb ze enkel kunnen meekrijgen omwille van de symboolfunctie van dit concert. Oftewel gaat FDW zijn BEELD over de allochtoon dringend bijschaven, oftewel schaffen we dat woord 'allochtoon' beter meteen af, want dat is al lang niet meer relevant. Dan is een Oost-Vlaming of een Limburger evengoed een allochtoon, want sommigen zien er minder Vlaams uit dan de gemiddelde Oost-Europeaan. Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. Dus, als iemand mij in het gezelschap ZIET van een groep blanke, blauwogige mensen: het zijn allemaal allochtonen hé! ;) |
![]() |
#2 |
|
![]() thePiano schreef: > Afgelopen zondag was ik met een grote groep (30 �* 40 mensen) > allochtonen op het 0110 concert op de gedempte Zuiderdokken in > Antwerpen aanwezig. Dat onze groep niet geZIEN werd is begrijpelijk, > maar wordt weer ideologisch uitgebuit. > > Onze 'allochtonen' dragen geen hoofdoek, hebben geen bruine of zwarte > huid, maar zien er uiterlijk precies uit zoals de 'Vlamingen'. Onze > mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, Rusland, Polen, Moldavië enz... > D�*t is de grootste groep 'allochtonen' van de laatste tien jaar die > hier hun heil zoeken. > > 30 jaar hersenspoeling door het extreemrechtse VB heben voor dat > cliche gezorgd dat allochtonen er zo uitZIEN zoals het VB ZEGT dat er > uitZIEN: bruin, zwart, hoofdoek enz... Die waren er ook, zij het > inderdaad niet zo massaal, dat heeft dan ook aan de muziekkeuze > gelegen, die ook onze groep niet erg kon pruimen. Ik heb ze enkel > kunnen meekrijgen omwille van de symboolfunctie van dit concert. > En waarschijnlijk omdat je ze een hoop onzin hebt wijsgemaakt. > Oftewel gaat FDW zijn BEELD over de allochtoon dringend bijschaven, > oftewel schaffen we dat woord 'allochtoon' beter meteen af, want dat > is al lang niet meer relevant. Dan is een Oost-Vlaming of een > Limburger evengoed een allochtoon, want sommigen zien er minder Vlaams > uit dan de gemiddelde Oost-Europeaan. > > Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van > http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. Dus, als iemand mij > in het gezelschap ZIET van een groep blanke, blauwogige mensen: het > zijn allemaal allochtonen hé! ;) Allez vooruit eigen volk eerst heeft voor jou dus een andere betekenis. |
![]() |
#3 |
|
![]() In news:[email protected],
thePiano wrote: > Onze mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, Rusland, Polen, Moldavië enz... Ge'bt die uit Georgië en Rusland toch wat uiteen gehouden want zoals die tegenwoordig verdraagzaam zijn t.o.v. elkaar... |
![]() |
#4 |
|
![]() PauL schreef :
> In news:[email protected], > > thePiano wrote: > >> Onze mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, > Rusland, Polen, Moldavië enz... > > Ge'bt die uit Georgië en Rusland toch wat uiteen > gehouden want zoals die tegenwoordig verdraagzaam > zijn t.o.v. elkaar... Da's goed geZIEN l-) |
![]() |
#5 |
|
![]() In news:[email protected],
Zr. Regina wrote: > PauL schreef : >> In news:[email protected], >> >> thePiano wrote: >> >>> Onze mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, >> Rusland, Polen, Moldavië enz... >> >> Ge'bt die uit Georgië en Rusland toch wat uiteen >> gehouden want zoals die tegenwoordig verdraagzaam >> zijn t.o.v. elkaar... > > Da's goed geZIEN l-) http://www.elsevier.nl/nieuws/laatst...292/index.html Poetin heeft zijn ministers opdracht gegeven nog meer sancties voor Georgië te bedenken en er wordt over gedacht het Georgiërs die in Rusland wonen te verbieden geld naar hun vaderland over te maken. |
![]() |
#6 |
|
![]() "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Afgelopen zondag was ik met een grote groep (30 �* 40 mensen) > allochtonen op het 0110 concert op de gedempte Zuiderdokken in > Antwerpen aanwezig. Dat onze groep niet geZIEN werd is begrijpelijk, > maar wordt weer ideologisch uitgebuit. > > Onze 'allochtonen' dragen geen hoofdoek, hebben geen bruine of zwarte > huid, maar zien er uiterlijk precies uit zoals de 'Vlamingen'. Onze > mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, Rusland, Polen, Moldavië enz... > D�*t is de grootste groep 'allochtonen' van de laatste tien jaar die > hier hun heil zoeken. > > 30 jaar hersenspoeling door het extreemrechtse VB heben voor dat > cliche gezorgd dat allochtonen er zo uitZIEN zoals het VB ZEGT dat er > uitZIEN: bruin, zwart, hoofdoek enz... Die waren er ook, zij het > inderdaad niet zo massaal, dat heeft dan ook aan de muziekkeuze > gelegen, die ook onze groep niet erg kon pruimen. Ik heb ze enkel > kunnen meekrijgen omwille van de symboolfunctie van dit concert. > > Oftewel gaat FDW zijn BEELD over de allochtoon dringend bijschaven, > oftewel schaffen we dat woord 'allochtoon' beter meteen af, want dat > is al lang niet meer relevant. Dan is een Oost-Vlaming of een > Limburger evengoed een allochtoon, want sommigen zien er minder Vlaams > uit dan de gemiddelde Oost-Europeaan. > > Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van > http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. Dus, als iemand mij > in het gezelschap ZIET van een groep blanke, blauwogige mensen: het > zijn allemaal allochtonen hé! ;) > Ik had geen zonnebril op dus heb ik er gene gezien! |
![]() |
#7 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 07:57:08 +0200, thePiano <[email protected]> wrote:
>Afgelopen zondag was ik met een grote groep (30 �* 40 mensen) >allochtonen op het 0110 concert op de gedempte Zuiderdokken in >Antwerpen aanwezig. Dat onze groep niet geZIEN werd is begrijpelijk, >maar wordt weer ideologisch uitgebuit. tussen een paar duizend mensen zal je groepje niet opgevallen zijn zeker :-) Je hebt blijkbaar de pers vergeten te briefen.. piano toch :-) ne goede propagandist denkt daar toch aan ? >Onze 'allochtonen' dragen geen hoofdoek, hebben geen bruine of zwarte >huid, maar zien er uiterlijk precies uit zoals de 'Vlamingen'. Onze >mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, Rusland, Polen, Moldavië enz... >D�*t is de grootste groep 'allochtonen' van de laatste tien jaar die >hier hun heil zoeken. dat zou wel eens kunnen kloppen.. nog nooit zo veel oostbloktalen gehoord zoals de laatse jaren op de straat en de bus... >30 jaar hersenspoeling door het extreemrechtse VB heben voor dat >cliche gezorgd dat allochtonen er zo uitZIEN zoals het VB ZEGT dat er >uitZIEN: bruin, zwart, hoofdoek enz... Die waren er ook, zij het >inderdaad niet zo massaal, dat heeft dan ook aan de muziekkeuze >gelegen, die ook onze groep niet erg kon pruimen. Ik heb ze enkel >kunnen meekrijgen omwille van de symboolfunctie van dit concert. > >Oftewel gaat FDW zijn BEELD over de allochtoon dringend bijschaven, >oftewel schaffen we dat woord 'allochtoon' beter meteen af, want dat >is al lang niet meer relevant. Dan is een Oost-Vlaming of een >Limburger evengoed een allochtoon, want sommigen zien er minder Vlaams >uit dan de gemiddelde Oost-Europeaan. FDW heeft het altijd over alloctonen die weigeren zich aan te passen...Over huidskleur heb ik hem nog niet veel horen zeggen. Enfin zo goed kennen we de man niet want hij komt nauwelijks behoorlijk in beeld :-) En als hij dan eens in een discussie zit snoerren ze hem de mond ... >Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van >http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. Dus, als iemand mij >in het gezelschap ZIET van een groep blanke, blauwogige mensen: het >zijn allemaal allochtonen hé! ;) proficiat zolang u zich niet bezighoudt met onwettelijke zaken is dat bewondenswaarjig. ======================================== geen blanco volmacht !!!!! eis uw stem terug ! http://www.referendumplatform.nl/ |
![]() |
#8 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 07:57:08 +0200, thePiano wrote:
> Afgelopen zondag was ik met een grote groep (30 �* 40 mensen) > allochtonen op het 0110 concert op de gedempte Zuiderdokken in > Antwerpen aanwezig. Dat onze groep niet geZIEN werd is begrijpelijk, > maar wordt weer ideologisch uitgebuit. > > Onze 'allochtonen' dragen geen hoofdoek, hebben geen bruine of zwarte > huid, maar zien er uiterlijk precies uit zoals de 'Vlamingen'. Onze > mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, Rusland, Polen, Moldavië enz... > D�*t is de grootste groep 'allochtonen' van de laatste tien jaar die > hier hun heil zoeken. > > 30 jaar hersenspoeling door het extreemrechtse VB heben voor dat Ge wilt zeggen dat links zich ook laat hersenspoelen door het VB? Het is niet alleen het VB die zegt dat er weinig allochtonen te zien waren. Het was Groen! die kwam vertellen dat het moeilijk lag omwille van de ramadan. > cliche gezorgd dat allochtonen er zo uitZIEN zoals het VB ZEGT dat er > uitZIEN: bruin, zwart, hoofdoek enz... Die waren er ook, zij het > inderdaad niet zo massaal, dat heeft dan ook aan de muziekkeuze > gelegen, die ook onze groep niet erg kon pruimen. Ik heb ze enkel > kunnen meekrijgen omwille van de symboolfunctie van dit concert. > > Oftewel gaat FDW zijn BEELD over de allochtoon dringend bijschaven, > oftewel schaffen we dat woord 'allochtoon' beter meteen af, want dat Schaf meteen het woord racist ook maar af. "Jullie" gebruiken het in het wilde weg. > is al lang niet meer relevant. Dan is een Oost-Vlaming of een > Limburger evengoed een allochtoon, want sommigen zien er minder Vlaams > uit dan de gemiddelde Oost-Europeaan. > > Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van > http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. Dus, als iemand mij > in het gezelschap ZIET van een groep blanke, blauwogige mensen: het > zijn allemaal allochtonen hé! ;) 30 allochtonen op 90.000 ... schoon gemiddelde :p 10.000 allochtonen zou al beginnen meevallen, maar hoeveel zouden er geweest zijn? -- http://users.pandora.be/dvg begin OEsucks.exe |
![]() |
#9 |
|
![]() "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 05 Oct 2006 07:57:08 +0200, thePiano wrote: > >> Afgelopen zondag was ik met een grote groep (30 �* 40 mensen) >> allochtonen op het 0110 concert op de gedempte Zuiderdokken in >> Antwerpen aanwezig. Dat onze groep niet geZIEN werd is begrijpelijk, >> maar wordt weer ideologisch uitgebuit. >> >> Onze 'allochtonen' dragen geen hoofdoek, hebben geen bruine of zwarte >> huid, maar zien er uiterlijk precies uit zoals de 'Vlamingen'. Onze >> mensen koemn uit Georgië, Oekraïne, Rusland, Polen, Moldavië enz... >> D�*t is de grootste groep 'allochtonen' van de laatste tien jaar die >> hier hun heil zoeken. >> >> 30 jaar hersenspoeling door het extreemrechtse VB heben voor dat > > Ge wilt zeggen dat links zich ook laat hersenspoelen door het VB? > Het is niet alleen het VB die zegt dat er weinig allochtonen te zien > waren. > Het was Groen! die kwam vertellen dat het moeilijk lag omwille van de > ramadan. > >> cliche gezorgd dat allochtonen er zo uitZIEN zoals het VB ZEGT dat er >> uitZIEN: bruin, zwart, hoofdoek enz... Die waren er ook, zij het >> inderdaad niet zo massaal, dat heeft dan ook aan de muziekkeuze >> gelegen, die ook onze groep niet erg kon pruimen. Ik heb ze enkel >> kunnen meekrijgen omwille van de symboolfunctie van dit concert. >> >> Oftewel gaat FDW zijn BEELD over de allochtoon dringend bijschaven, >> oftewel schaffen we dat woord 'allochtoon' beter meteen af, want dat > > Schaf meteen het woord racist ook maar af. "Jullie" gebruiken het in het > wilde weg. > >> is al lang niet meer relevant. Dan is een Oost-Vlaming of een >> Limburger evengoed een allochtoon, want sommigen zien er minder Vlaams >> uit dan de gemiddelde Oost-Europeaan. >> >> Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van >> http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. Dus, als iemand mij >> in het gezelschap ZIET van een groep blanke, blauwogige mensen: het >> zijn allemaal allochtonen hé! ;) > > 30 allochtonen op 90.000 ... schoon gemiddelde :p > > 10.000 allochtonen zou al beginnen meevallen, maar hoeveel zouden er > geweest zijn? > De Georgische Maffia/zakkenrollers niet vergeten. > -- > http://users.pandora.be/dvg > begin OEsucks.exe |
![]() |
#10 |
|
![]() "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van > http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. Maar uw site is in al meerdan een jaar niet meer geupdated... Zeg, schrijf mij al maar in voor de "Georgische keuken met leden van de Georgische vereniging Amacord". En dat op 04/05/2004. Ik had die dag toch niks te doen, weet ik nu. LOL Dat is maar zwak voor een grote teut als jij, die alles beter denkt te weten. Wat moet dat zijn als je eens echte macht krijgt. -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be |
![]() |
#11 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 16:06:43 GMT, "Jan van Brabant"
<[email protected]> wrote: > >"thePiano" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van >> http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. > >Maar uw site is in al meerdan een jaar niet meer geupdated... >Zeg, schrijf mij al maar in voor de "Georgische keuken met leden van de >Georgische vereniging Amacord". En dat op 04/05/2004. Ik had die dag toch >niks te doen, weet ik nu. >LOL > >Dat is maar zwak voor een grote teut als jij, die alles beter denkt te >weten. >Wat moet dat zijn als je eens echte macht krijgt. Hij kan natuurlijk niet alles tegelijk : met allochtonen naar concertjes gaan, hier wat onzin verspreiden, en dan zou hij ook nog de site up to date moeten houden? |
![]() |
#12 |
|
![]() "Zweedse jongere" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 05 Oct 2006 16:06:43 GMT, "Jan van Brabant" > <[email protected]> wrote: > >> >>"thePiano" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> Ik kan het weten want ik ben stichter/voorzitter van >>> http://www.amarcord.be, een migrantenorganisatie. >> >>Maar uw site is in al meerdan een jaar niet meer geupdated... >>Zeg, schrijf mij al maar in voor de "Georgische keuken met leden van de >>Georgische vereniging Amacord". En dat op 04/05/2004. Ik had die dag toch >>niks te doen, weet ik nu. >>LOL >> >>Dat is maar zwak voor een grote teut als jij, die alles beter denkt te >>weten. >>Wat moet dat zijn als je eens echte macht krijgt. > > Hij kan natuurlijk niet alles tegelijk : met allochtonen naar > concertjes gaan, hier wat onzin verspreiden, en dan zou hij ook nog de > site up to date moeten houden? Maar natuurlijk kan de Pi dat :-) Hij wilde zich zelfs kandidaat stellen om directeur te worden in het "centrum met de lange naam", toen paterke Leman zijn ontslag vroeg. Trouwens, is zijn vrouw nog wel penningmeester nadat ze (naar het schijnt) uiteen zijn???? -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be |
![]() |
#13 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 17:27:36 GMT, "Jan van Brabant"
<[email protected]> wrote: >Trouwens, is zijn vrouw nog wel penningmeester nadat ze (naar het schijnt) >uiteen zijn???? Haha :) Typische Blokse achterbakse prietpraat. :) Het klopt wel dat de site van amarcord wat achter loopt. Ik ben meer dan drie jaar geleden aan Verzet.org begonnen (de eerste 2 jaar heette die nog Baron Jean de Sélys-Longchamps) en sindsdien doe ik nagenoeg alleen maar dat. Mijn vrouw runt de facto amarcord vzw, dat vooral een sociale organisatie is. Maar ik zal ze kortelings eens updaten. Ik heb nog een mooie foto van haar samen met burgemeester Patrick Janssen, een paar weken geleden genomen op het Bal van de Burgemeester. Een mooie opener. Overigens stemmen al onze vrienden van de vzw (die mogen stemmen), op de PVDA, Groen! of SP.a, en dat op ons bijzonder advies. Geef toe: wie gaat er nu op een partij stemmen (het VB dus) die dreigt met hen uit te zetten van zodra ze aan de macht zijn? Er zijn andere manieren om zelfmoord te plegen dan dat. :p |
![]() |
#14 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 19:38:34 +0200, thePiano <[email protected]> wrote:
>On Thu, 05 Oct 2006 17:27:36 GMT, "Jan van Brabant" ><[email protected]> wrote: > >>Trouwens, is zijn vrouw nog wel penningmeester nadat ze (naar het schijnt) >>uiteen zijn???? > >Haha :) > >Typische Blokse achterbakse prietpraat. :) > >Het klopt wel dat de site van amarcord wat achter loopt. Ik ben meer >dan drie jaar geleden aan Verzet.org begonnen (de eerste 2 jaar heette >die nog Baron Jean de Sélys-Longchamps) en sindsdien doe ik nagenoeg >alleen maar dat. Mijn vrouw runt de facto amarcord vzw, dat vooral een >sociale organisatie is. > >Maar ik zal ze kortelings eens updaten. Ik heb nog een mooie foto van >haar samen met burgemeester Patrick Janssen, een paar weken geleden >genomen op het Bal van de Burgemeester. Een mooie opener. > >Overigens stemmen al onze vrienden van de vzw (die mogen stemmen), op >de PVDA, Groen! of SP.a, en dat op ons bijzonder advies. Geef toe: wie >gaat er nu op een partij stemmen (het VB dus) die dreigt met hen uit >te zetten van zodra ze aan de macht zijn? Er zijn andere manieren om >zelfmoord te plegen dan dat. :p Nu Pi nog als burgemeester en het circus is compleet. |
![]() |
#15 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 19:43:29 +0200, Zweedse jongere
<[email protected]> wrote: >Nu Pi nog als burgemeester en het circus is compleet. Kop toe zot. :) |
![]() |
#16 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 15:55:20 GMT, Dennis VG / WarlocK
<[email protected]> wrote: >10.000 allochtonen zou al beginnen meevallen, maar hoeveel zouden er >geweest zijn? Hoeveel allochtonen waren er op IJzerwake? :) Hoeveel volk was er werkelijk, als je alle mandatarissen, gemeenteraadslden, kaderleden, VB-jongeren bewegingen enz.. er zou vanaf trekken? Ik ga't zeggen: 3 man en nen ezelskop (niet persoonlijk bedoeld maar toch...) |
![]() |
#17 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 19:46:39 +0200, thePiano <[email protected]> wrote:
>On Thu, 05 Oct 2006 19:43:29 +0200, Zweedse jongere ><[email protected]> wrote: > >>Nu Pi nog als burgemeester en het circus is compleet. > > >Kop toe zot. :) Oei, toch stiekem plannen in die richting Pi? |
![]() |
#18 |
|
![]() "thePiano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Thu, 05 Oct 2006 17:27:36 GMT, "Jan van Brabant" > <[email protected]> wrote: > >>Trouwens, is zijn vrouw nog wel penningmeester nadat ze (naar het schijnt) >>uiteen zijn???? > > Haha :) > > Typische Blokse achterbakse prietpraat. :) > > Het klopt wel dat de site van amarcord wat achter loopt. Ik ben meer > dan drie jaar geleden aan Verzet.org begonnen (de eerste 2 jaar heette > die nog Baron Jean de Sélys-Longchamps) en sindsdien doe ik nagenoeg > alleen maar dat. Mijn vrouw runt de facto amarcord vzw, dat vooral een > sociale organisatie is. Welke Maffiosie uit Georgie naar Vlaanderen importeerd. > Maar ik zal ze kortelings eens updaten. Ik heb nog een mooie foto van > haar samen met burgemeester Patrick Janssen, een paar weken geleden > genomen op het Bal van de Burgemeester. Een mooie opener. Soort zoekt soort. > Overigens stemmen al onze vrienden van de vzw (die mogen stemmen), op > de PVDA, Groen! of SP.a, en dat op ons bijzonder advies. Geef toe: wie > gaat er nu op een partij stemmen (het VB dus) die dreigt met hen uit > te zetten van zodra ze aan de macht zijn? Er zijn andere manieren om > zelfmoord te plegen dan dat. :p Pak je rugzak maar al. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#19 |
|
![]() On Thu, 05 Oct 2006 19:59:56 +0200, Zweedse jongere wrote:
> On Thu, 05 Oct 2006 19:46:39 +0200, thePiano <[email protected]> wrote: > >>On Thu, 05 Oct 2006 19:43:29 +0200, Zweedse jongere >><[email protected]> wrote: >> >>>Nu Pi nog als burgemeester en het circus is compleet. >> >> >>Kop toe zot. :) > > Oei, toch stiekem plannen in die richting Pi? Ohnee :) Groene Stefaan ging ook opkomen bij de verkiezingen. Iemand een idee of het al zover is? -- http://users.pandora.be/dvg begin OEsucks.exe |
![]() |
#20 |
|
![]() "thePiano" <[email protected]> a écrit dans le message de news:
[email protected]... > Afgelopen zondag was ik met een grote groep (30 �* 40 mensen) > allochtonen op het 0110 concert op de gedempte Zuiderdokken in > Antwerpen aanwezig. Dat onze groep niet geZIEN werd is begrijpelijk, > maar wordt weer ideologisch uitgebuit. > > Onze 'allochtonen' dragen geen hoofdoek, hebben geen bruine of zwarte > huid, maar zien er uiterlijk precies uit zoals de 'Vlamingen'. Das zijn toch rare Vlamingen, http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/fugitives.htm |