![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() P.P. uit Kessel-Lo en G.M. uit dezelfde regio zijn eind vorige maand
veroordeeld wegens weerspannigheid aan de politie. De twee namen in maart vorig jaar in Gent deel aan een tegenbetoging gericht tegen een demonstratie van de NSV. Tijdens die betoging werden vernielingen aangericht. Toen P. en G. na afloop nog wat stonden "na te praten" (lees afbraak- en slopingswerk), werden ze plotseling door vier gemaskerde mannen belaagd (geweld mag immers niet). Het bleek om politiemannen te gaan. P. en G. lieten zich echter niet onbetuigd. En zo kwam het dat de "pacifisten" zich eerder deze week moesten verantwoorden wegens weerspannigheid. P. kwam er vanaf met 1 maand cel met uitstel en een effectieve geldboete van 250 euro. M. werd bedacht met de gunst van de opschorting gedurende één jaar.
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() En moest het een rechtse geweest zijn, had ik het ook geplaatst! Geen geweld en ieder recht op zijn mening, is dat zo moeilijk?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Neen want dat is geweld! Dat is een foutieve manier van je mening te tonen. Je mag betogen, roepen en tieren. Spandoeken meedragen en pamfletten uitdelen. Maar laat elkaar en ieders eigendom met rust.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gevolgen zijn er dan ook naar: vuurtjestook met studentenmeubels! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Dat filmke had ik nog niet gezien. "Verdraagzaam" links (ALS, LSP, anarchisten, ...) noemen ze dat!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Dit filmpje is net wat ik bedoel. Waar is dat goed voor? Laat iedereen toch betogen. Zowel links als rechts als iedereen heeft daar recht op.
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigendom van productiemiddelen door prive eigenaars is gelijk aan diefstal.
Dat communisten tegen eender welk bezit zouden zijn is een misvatting. De kleren die ik draag zijn van mij persoonlijk, de machines die die kleren maken zijn gemeenschappelijk bezit. Dat is het communisme, simpel voorgesteld.
![]() |