![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Klikkerdeklik
Google denkt er dus over om YouTube over te nemen. Voor een 1,2 miljard euro. (Als CPMC nu eens laat weten wat er op mijn spaarboek staat kan ik misschen ook een bodje doen, maar dit terzijde, behalve voor percy. Ook blijken er al een aantal copyright-processen te lopen tegen YouTube. Als Google YouTube overneemt zal het volgens mij snel afgelopen zijn met muziekvideo's en ander copyright-gevoelig materiaal. Voorlopig is YouTube nog geweldig, maar ik vrees dat er flink het mes ingezet gaat worden als het door een of andere grote speler overgenomen gaat worden.
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Geef mij een businessplan en eventueel sta ik je een leninkje toe, ja
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat betaal ik wekelijks aan intrest voor 1,2 miljard wortelschijven?
Het kapitaal betaal ik wel eens terug als't grote geld binnen begint te stromen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
Als het Belgisch kapitaal tevoorschijn komt zal google vlug moeten passen vrees ik
|
|
|
|