![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg via een kettingbrief een vrij interessante e-mail binnen. De Nederlandse vertaling die ze hebben gemaakt is niet zo denderend, maar toch wel te begrijpen.
Onderaan heb ik er ook de originele tekst in het Frans bijgezet. Stof tot nadenken, toch? Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Integratie is moeilijk, maar alleen als je moeilijk doet.
ik moet geen vrouwen en kinderen meer, laat Bouziane mijn werk overnemen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, dat moet toch allemaal kunnen? Wanneer importeerd ie een 3de vrouw?
En zeg nu zelf, zo'n klein bedragske, amper 8900€, waar doen jullie moeilijk over? Onverdraagzamen! Die man moet toch ook zijn mercedes & villa kunnen betalen zeker?! Racisten allemaal! /sarcasme |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Een heel kleine bedenking... is dit niet de fout van de regering? Dat dit zomaar kan? Net zoals al die vrouwen van 'dikke' zelfstandigen die ik ken die hun stempelgeld gebruiken om hun kuisvrouw mee te betalen of elke maand een nieuwe LV handtas te kopen... of mijn ex-schoonzus die eens ze zwanger was een 'depressie' kreeg (dat kunnen ze moeilijk achterhalen he) van 2.5jaar die dan plots verdwijnt als hun kind naar school gaat. Of mijn collega die na 3 maand vraagt haar ontslag te geven omdat ze maar iets meer verdient met te werken dan haar uitkering en ze dan liever dopt en nog een beetje bijklust in't zwart... als hij dat zomaar krijgt wil dat dan niet zeggen dat het wettelijk is en er dus 'recht' op heeft? Ik steek de schuld op zij die dit laten gebeuren, mogelijk maken.
Als ik de cijfers bekijk heb ik wel mijn bedenkingen... klopt dit wel? Ik denk het niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat er ook al eens inheemsen misbruik maken van het systeem zal wel kloppen, maar het zijn ook de inheemsen die het systeem opgebouwd hebben en in stand houden. Waar er tegen geprotesteerd wordt is dat er ganse bevolkingsgroepen op het systeem teren, zonder enige bijdrage. Het zou trouwens stukken beter zijn het socialezekerheidssysteem sterk terug te schroeven.
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat je daar zegt over inheemsen die het systeem opgebouwd hebben en in stand houden... het zijn niet diegenen die het in stand houden die er het meest van genieten, er is een groep die in stand houd en geniet indien nodig en een groep die grotendeels geniet (waarvan er dan weer een groot gedeelte is dat pofiteert). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() In Australie hebben ze hetzelfde probleem. Bekijk dit fimpje.
Mohamed's harem. http://www.jesus-for-all.com/media/mohameds_hareem.asx
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kettingbrief!!!....inderdaad stof tot nadenken...het betreft een hoax ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=5305
![]() |
![]() |
#11 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "4. Als alleenstaande ouder krijgt ze voor huisvesting, met de natte vinger geteld, zo’n slordige 300 euro."
Ik ken al jaren een alleenstaande ouder in Brussel met een minimum inkomen maar die krijgt dat toch niet.
Kritiek op politieke correctheid is vandaag politiek correct. Laatst gewijzigd door uwagan : 12 oktober 2006 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Het verhaal komt oorspronkelijk uit Frankrijk. Het lijkt me een simulatie van de mogelijkheden geboden door de Franse sociale zekerheid en is niet noodzakelijk op de realiteit gebaseerd.
Het lijkt me beter van ware problemen aan te kaarten. Die zijn er in overvloed.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Een voorbeeldje van de 'voorbeeldige' integratie van moslims in Zweden.
http://www.youtube.com/watch?v=byQD8VPhvdM |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Antwoord van een ambtenaar aan een autochtoon: Meneer, wij mogen niet meer zeggen, maar ga eens meer uitleg vragen bij de Marokanen, die zullen wel zeggen hoe je meer kunt krijgen.
Is toch wel veelzeggend, he!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die er zijn om iemand te helpen en uit te leggen waar iemand recht op heeft en hoe iemand aan de nodige hulp kan komen, die dat gewoon vertikken en de mensen gewoon naar iemand anders doorwijzen. Als deze diensten dan eens zouden beginnen met hun werk te doen en te zorgen dat er minder onderscheid is tussen allochtone en auochtone hulpzoekers, zouden er toch al veel mensen geholpen zijn en veel problemen op gelost. Maar ik heb zelf zo een stom voorval op een gemeentehuis mee gemaakt. Ik moest indertijd eem verklaring gaan afleveren op het gemeentehuis dat mijn kids wel de nodige inentingen hadden gehad. Op het gemeentehuis eisten ze dat ik die zelf kwam halen en ondertekenen, mij ex-vrouw, toen nog vrouw, kreeg die van hen niet mee. Ik moest maar een dag verlof pakken van hen. Mijn schoenbroer die de zelfde papieren moest hebben en tekenen, ging de dag na mijn (ex)vrouw, om 16.00uur zijn papieren halen en bracht ook maar ineens de mijn mee. Hij kreeg ze wel en zonder problemen van de gemeenteamtenaar. En hij mocht ze nog voor mij terug binnen brengen, ik moest daar plots geen verlof meer voor nemen en het was ook geen probleem meer als ik ze niet persoonlijk ging halen en terugbrengen. Grappige is dat mijn schoonbroer geen moslim is , maar nen hollander. Als buitenlander kan hij dubbel zoveel gedaan krijgen hier in Belgie dan ik als Belg. Dus het zijn onze eigen mensen die ons leven vergallen en de buitenlanders bevoordelen. En niet anders om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 oktober 2006 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |