![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Waarom is een belgische verhuiswagen 30 meter lang?
Dan kan de tuinslang ook mee. Hoe isoleert een belg zijn kippenhok? antwoord: Met dubbel gaas Wat is het verschil tussen een Nederlands en een Belgisch melkpak? Antw: Op een Nederlands melkpak staat 'hier openen' en op een Belgisch melkpak 'thuis openen' Een nederlander wou eens weten of de Belgen nou echt zou dom zijn als men beweert.Dus besloot hij om naar het land zelf te gaan.Eenmaal daar aangekomen zei hij tegen de eerst beste politieagent."meneer kunt u even naar mijn huis gaan om te kijken of ik thuis ben"En de poilitie agent ging naar zijn huis.De man denkt Belgen zijn toch echt dom.vervolgens ging hij naar de burgermeester en vertelde het verhaal antwoorde de burgermeester"aman hij kon toch even bellen" Een belg en een hollander gingen samen jagen. Toen er een hert voorbij liep schoten ze natuurlijk allebei... De Nederlander riep: "IK HEB RAAKGECHOTEN, IK HEB RAAKGESCHOTEN!!!", maar de belg riep hetzelfde... Omdat ze allebei het hert wilden moesten ze maar iets verzinnen, dus zei de hollander: "Ik weet iets, we schoppen elkaar zo hard mogelijk in elkaars ballen en wie er NIET huilt mag hem hebben." De belg ging akkoord. En toen de Nederlander hem KEIHARD in z'n ballen schopte huilde hij gelukkig niet... Maar toen de belg de nederlander wilde schoppen zei hij: "ACH HOU DAT HERT MAAR..." Een Belgische vliegtuig vliegt van Belgie naar Nederland.De piloot zegt tegen de Nederlandse luchtverkeersleider we landen over een een half uur naar Amsterdam.Oke zegt de verkeersleider, maar waar zit je nu. Antwoord:Voorin, zegt de piloot. Er zitten 2 belgen in en stamkroeg zegt de een ik ken een raadsel.Wat heeft 4 poten, een kop, een staart en blaft als een hond.Een hond antwoorde de andere belg.Verrek zeg de ene belg kende je die al. een nederlander en een belg en een fransman worden ter dood verooerdeeld. de fransman eerst hij mag kiezen tussen het vuurpeleton de aidsprik en opgehangen worden hij kiest voor het opgehangen worden en dan de nederlander hij kiest voor het vuur peleton en dan de belg hij kiest voor de aids prik dus de volgende dag komt er een man met een aids prik en hij moet heel hard lachen en die man zegt wat lach je nou je gaat dood sukkel zecht de belg ik heb toch een condoom om. WAT DOET EEN BELG MET ZIJN FOTOROLLETJE!!! dIE BRENGT HIJ NAAR DE ONTWIKKELINGSLANDEN. Een man zit in het café wordt ie gebeld. Komt ie terug hardhuilend:mijn vader is dood. even later wordt ie weer gebeld komt ie weer terug: mijn broer zijn vader is ook dood............. Komt een Belg een cafe binnen en bestelt 16 bier. Na 12 biertjes licht ie al helemaal lam en bij de 16de is het nog erger. De volgende dag komt hij weer het zelfde cafe binnen en vraagt weer: maghiek zastien bier? de barkeeper kijkt hem een beetje maf aan maar OK hij geeft hem zijn 16 biertjes. Die belg natuurlijk weer helemaal lam. Maar de volgende dag komt ie weer dat cafe binnen en bestelt weer 16 bier. Nu wil de barkeeper toch weleens weten waarom die belg nou telkens 16 bier wil. Nou, zegt die Belg, Hier staat togh duidelijk gheen bier onder de zastien. twee belgen lopen over staat, en ze zien iets bruin liggen, zegt de een tegen de ander, is dat stront of chocola?? zegt de andere, stront, nee zegt de ander volgens mij is dat chocola proef maar, ok ... het is stront, zeker weten!! ok, ik proef al ... ja je hebt gelijk stront, gelukkig hebben we daar nie ingetrapt!!!! Er zijn 2 houthakkers een Belg en een Hollander de hollander hakt een been van de Belg er af waarop de belg zegt: als je dat nog een keer doet dan schop ik je. Een vrachtwagenchauffeur staat bij de grens en wordt door de douane gecontroleerd op laadvermogen. Hij heeft 3 ton aardappels teveel geladen. De douane beambten zijn wel in voor een geintje en geven de chauffeur 3 keuzes: a. 3 ton afladen b. 3 ton terugbrengen c. 3 aardappels in zijn kont te stoppen Aangezien hij nog maar kort werk heeft en dit niet graag wil kwijtraken kiest hij voor het laatste. Hij gaat voorover staat en een douane stopt hem lachtend een grote aardappel in zijn kontgat. Tot zijn verbazing begint de man te lachen. Na de 2de en 3de aardappel schaterd te chaufeur van het lachen. De douane snapt er niets van. Op hun vraag of het niet erg pijnlijk is antwoord de chauffeur: Het is niet te harden maar mijn vriend rijd hier achter en die heeft 3 ton suikerbieten te veel op zijn wagen!! hoe trekt een belg zijn onderbroek aan? geel voor en bruin achter HIHIHIHIHIHI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Racist!
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon al sinds mijn geboorte in den belgiek en ik heb nog nooit een verhuiswagen van 30 meter lang gezien. Worden die tuinslangen dan in stukskes geknipt van drie meter of zo, en achteraf terug aaneengenaaid?
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Officiële mededeling : uw grapjes zijn niet leuk
![]() (off the record: ![]() ![]() ![]() ![]() Ik denk dat je zelfs wat veel op dit forum zit; Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(off the record: nu weet je op welk humorniveau je zit, voor Nederlandse begrippen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hoe pleegt een Hollander zelfmoord? Hij springt van zijn ego naar zijn I.Q. ik vrees dat dit geen grap is.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Moet je nagaan welk niveau de gemiddelde belg heeft, als in Nederland alleen kinderen die moppen aan elkaar vertellen. Voor meer van deze hilarische moppen, www.moppen.nl. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Ach, als jij je goed voelt bij deze gedachte, wie ben ik dan om jou tegen te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgenmoppen zijn NOOIT leuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaming en hollandermoppen wel zeker?
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaming moppen bestaan niet, en hollandermoppen zijn inderdaad enorm grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijst dat jij een racist bent.
Trouwens al de hollandermoppen zijn tegelijk ook Belgenmoppen. Hollanders vertellen namelijk exact dezelfde moppen over Belgen als Belgen over Hollanders, alleen worden namen dan vervangen. En het is hier eerder al eens aangehaald: die moppen worden doorgaans door kinderen verteld. Het is heel zelden dat ik een volwassene hier een Hollandermop hoor vertellen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Toch wel! Nederlanders lachen met "belgen", de Fransen lachen met "belgen", juist omdat Belgie zo'n dom en absurd land is. Het is een ongelukje van de geschiedenis. Een wansmakelijk staatsgedrocht dat in het buitenland 0,0 respect afdwingt. Iedereen lacht ermee. En aangezien ik Vlaming ben, kan ik er hartelijk om lachen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |