![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laten we eens een nieuw threadje starten, dacht ik zo. Bedoeling is dus dat je op de stippenlijntjes iets aanvult.
![]() "Je weet dat je ... wanneer ..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Je weet dat je de afwas te lang hebt laten staan wanneer er schimmels in de soepborden beginnen te groeien.
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 27 oktober 2006 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Je weet dat je je écht verveelt wanneer je zo'n topic opstart?
Maar allez, ik verveel me ook dus... Is het niet .......... tot de vaststelling te komen dat ........ als je .....
![]() |
#4 |
|
![]() Tellen mokken ook? En wat weet je als er een plantje groeit in je aanrecht? Of als je muizen door de keuken ziet lopen? Want dan weet ik namelijk iets...
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat als mijn oudste zoon thuis komt ik hoofdpijn krijg van zijn gezaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet dat Jantje het systeem niet snapt, wanneer hij het woord "wanneer" achterwege laat...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet wanneer je wéér eens laat bent met een artikel wanneer je hoofdredacteur aan de telefoon hangt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je weet ook dat je weer eens te snel gereden hebt wanneer er een brief van de politie in je brievenbus steekt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat ik hoofdpijn krijg wanneer mijn oudste zoon thuis komt en wanneer hij begint te zagen.
Nu goed, moet jij er nu steeds over vallen wanner ik een foutje schrijf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Je weet dat je je borst maar beter nat maakt wanneer je die specifieke nobele taak tot je neemt.
![]()
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Je weet dat je in slaap valt wanneer je naar de Da Vinci Code probeert te kijken.
Het is me tot nog toe niet gelukt.
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Je weet dat je binnenkort een klusje mag opknappen wanneer je schoonmoeder zegt dat je een goede schoonzoon bent.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |