![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Gevonden op andere forum :
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toestanden die het hebben over "doorsturen naar uw gehele adresboek" vliegen bij mij onvoorwaardelijk de prullemand in.
13 jaar of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
da's toch geen spam ![]() ![]() http://webnieuws3.nieuwsblad.be/Arti...cleID=gfaqg7a3
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eender waar het over gaat; berichten doorsturen naar gans mijnen adresboek doe ik nooit, jamais, never. En dat zouden meer mensen beter doen. Ik krijg hier ooit mails binnen waar ik eerst door 500 emailadressen moet bladeren vooraleer ik bij het onderwerp ben en zo'n mails komen ook bij de spamboeren terecht. Spamboeren, die daar heel dankbaar al die adressen uit filteren. Vandaar dat ik tegen ben. Hoe erg dat dat voor Michiel ook mag zijn. En voor al die hartpatientjes. En voor al die longpatientjes. En voor hen die op nieuwe nieren zitten te wachten. En wie weet ik nog meer. Maar ik doe er niet aan mee. Mag ik? Dank.
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Vremd dat zulke draden onmiddelijk opgedoekt , niet vervolgd worden. Nog vreemder vind ik het dat indien ik naar die site ga ik aantref dat "er nog geen tips" binnengekomen zijn. Ik heb dan maar de tip gegeven om de organisatoren van de diverse musichall en balletvoorstellingen die in dit seizoen schering en inslag zijn om die 17 kinderen eeen vrijkaart of een vermindering te bezorgen om een voorstelling bij te wonen als "ijsbreker" bij een kennismaking. Ik vermoed ook dat familie en vrienden van die 17 kinderen deze uitstap best zelf kunnen financieren..
Ik maak van de gelegenheid gebruik dat 1handclapping het nu welletjes vind & zijn avatar een stille dood laat sterven om onder eigen naam op het forum te gaan verschijnen : roger verhiest. dit was mijn laatste bericht onde deze pseudoniem.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |