Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2003, 20:24   #1
Otto
Schepen

Otto's schermafbeelding

Standaard

Wormerveer, 1 oktober 2002

Betreft: Mishandeling en Stalking met behulp van een helderziende idioot

Wat ik nu al een aantal jaren zeker weet was in mijn jeugd nog totaal niet mogelijk, dacht ik.
Nu valt inmiddels een en ander wel een beetje op z'n plaats. Het is nu de bedoeling dat de politie gaat ingrijpen en vervolgen.
In mijn jeugd moet er al iemand geweest zijn die meisjes die ik leuk vond informeerde.
Ik besefte dit toen niet maar de aanwijzingen zijn er nu wel. toen werden zowel ik als ook de meisjes ook al in de maling genomen. De dingen die deze helderziende maniak veroorzaakt heeft zijn niet te kort want ik weet nu hoe het komt dat er tot eind jaren tachtig steeds vrouwen in mijn buurt verschenen. Meerdere lui waren er mee bezig en dat werden er steeds meer. Er werden ook steeds vaker verbanden gelegd die mij alleen maar vraagtekens opleverden. Een en ander was totaal niet te plaatsen omdat dit immers niet mogelijk was dat iemand onder de hersenpan kon gluren. Achteraf besef ik besef ik steeds meer wat een ontiegelijke invloed deze maniak heeft uitgeoefend op mijn leven. Omdat ik me echter wel iets voor kan stellen bij het onderwerp vrouwen, kan ik me ook voorstellen dat mensen zich lieten overhalen mee te doen aan allerlei spelletjes. Het vervelende is dat bijna niemand zich iets kan voorstellen bij een helderziende gluurder, wat het extra moeilijk maakt mensen te overtuigen van deze idioterieen.
Door de verbanden die steeds werden gelegd kreeg ik steeds meer de indruk dat er lui ergens mee bezig waren die niet waren te plaatsen en vraagtekens werden niet beantwoord waardoor mijn concentratie-problemen groter werden en daarmee mij depressieve toestand. Toen ik begin jaren negentig een psycholoog opzocht wist men ook aldaar niet waar ik het over had en werd blunder na blunder begaan omdat men bedacht dat ik ze immers zag vliegen. Artsen maakten mij wijs dat ik dit allemaal zou hallucineren en daardoor begon ik nog erger aan mezelf te twijfelen en werd ik echt helemaal gestoord. Tot op de dag van vandaag is een en ander nog steeds niet verantwoord/of beseft men dit niet. Omdat helderienden niet echt bestonden begon ik te denken dat men mij moest afluisteren of zo en begon ik zelfs aan politie te denken. U begrijpt me misschien wat artsen hiervan dachten. Mogelijk is dit ook de reden dat men de boel ging besodemieteren. Dit werd steeds erger en men leek mijn omgeving blijkbaar wijs te maken dat men positief zou bezig zijn. Inmiddels merkte ik ook steeds meer de aanwezigheid van politie en artsen in deze en deze lui moeten ook steeds meer beseft hebben wat men veroorzaakte want ze lichtten elkaar niet eens meer in . Zo wisten in de periode 1993-1995 therapeuten in de Oosthoek niet waar ik het over had en geloofden mij gewoonweg niet. Hiermee overtuigde men mij steeds meer van mijn eigen gek zijn en ik geloofde dat inmiddels zelf ook en besteedde geen aandacht meer aan wat immers hallucinaties waren. Vanaf 1990 beseft men ook steeds meer de gevolgen en gaat men steeds destructiever te werk zonder dat de omgeving lijkt door te hebben wat ze allemaal uitvreten en mij allemaal proberen wijs te maken. Ik merk steeds meer dat er een of andere helderziende stalker als het ware door mijn ogen mee kijkt en men doet ook steeds vreemdere verbandleggingen met dingen die ik denk en/of fantaseer. zo weet men dingen te bevestigen en probeert men mij dingen te laten denken die juist door die bevestigingen steeds zekerder worden. Door deze aanhoudende fratsen word ik ook steeds agressiever omdat men nog steeds ontkent wat er gedaan word. Door het uithalen van zeer tegenstrijdige dingen probeert men mij in een diep gat te laten vallen en men probeert ook steeds meer onzin te verspreiden. Zo merk ik ook steeds meer dat men bij de omroep lijkt bezig te zijn en zie ik ook in diverse reclames verbanden. Ook bij de omroep lijkt men niet te beseffen dat men mij aan het mollen is. Ik begin dan ook vanaf 1997 steeds meer de omroep te benaderen die tot nu toe niet reageerde. Men lijkt aldaar ook niet te beseffen wat men mij aandoet. Gelukkig heeft een en ander wel effect want men gaat voorzichtiger te werk. Ik merk wel duidelijk dat men de omroep probeert te misleiden. En zijn diverse lui ook bij de omroep bezig om te proberen rare dingen te verspreiden en de echte waarheid hierover verborgen te houden. Met verbandleggingen die worden gedaan en waar mogelijk van word gezegd dat het goed voor mij zou zijn, probeert men mij juist gek te krijgen. Ik weet immers niet waar men mee bezig is. wat ik wel weet is dat men des te destructiever bezig is zodra men dit kan doen. In openbare gelegenheden is men duidelijk voorzichtiger zodat men niet doorheeft dat men mij bedondert. Steeds vaker probeer ik de omroep te bereiken en steeds vaker stuurt men ook virussen terug op mijn computer. Duidelijk is dat men mij steeds weet af te snijden van de Waarheid en lijken ze bij de omroep nog steeds niet door te hebben dat men mij probeert gek te maken. Als ik ergens al behoefte aan heb is het wel de waarheid alsook duidelijkheid. En daar ga ik ook zeker achter komen. Met of zonder steun van de omroep. Door allerlei verwisselingen en ook meedoen van politie mensen heeft men blijkbaar dingen veroorzaakt die men liever niet bekend heeft. Dan zal ik me zeker gek laten maken. Ik verwacht dat politie uitzoekt hoe dit zit en ik verwacht ook duidelijkheid.

Geert Jan Wagenaar Westerstraat 120 te Wormerveer
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 22:21   #2
Otto
Schepen

Otto's schermafbeelding

Standaard

Dit is de bewuste stalker.
Oud 30 juli 2008, 13:07   #3
Otto
Schepen

Otto's schermafbeelding

Standaard

Wat blijven die berichten er lang op staan zeg.
Oud 30 juli 2008, 13:38   #4
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Paranormale seks is anders ook niet slecht: http://paranormal.about.com/library/weekly/aa092099.htm.

Nadeel is wel dat ge niet meer zo normaal kunt functioneren in uw dagelijks leven...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 20:58   #5
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Paranormale seks is anders ook niet slecht: http://paranormal.about.com/library/weekly/aa092099.htm.

Nadeel is wel dat ge niet meer zo normaal kunt functioneren in uw dagelijks leven...
Klik

Vooral na 3.5 minuten
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 21:13   #6
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Paddos zijn ongezond!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be