![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waarom hebben wij mannen bang van onze ex? Ik snap het niet. Normaal gezien zijn wij het sterke geslacht. Ok, we liggen onder de sloef eenmaal dat we getrouwd zijn (ik nog niet, gelukkig). Maar als het aankomt van ex-en, dan staan we de schudden en beven, meestal doen we er nog domme dingen erbij.
Hoe geraken wij mannen uit deze complex?. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Schrik van een ex??
Ik kom met al mijn ex-en heel goed overeen... (buiten één ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ex-echtenotes bedoel je? Kan er niet over meespreken; ben nogal honkvast op dat vlak.
Ex-lieven daarentegen... D�*t ligt al een tijd in het verleden in mijn geval, maar als het een raad mag zijn: zorg dat je elk "verhaal" netjes afsluit; no loose ends, know what I mean? En bedenk als vrijgezel: never get yourself in a situation you can't get out of in less than 30 seconds. Om te trouwen moet je ofwel héél zeker zijn van je stuk (op het naïeve af), ofwel een beetje gek... Ik vraag me nog altijd af hoe dat precies met mij zat...
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 17 november 2006 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Al mijn exen zijn cool
En dom Zoals exen horen te zijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben dan wel zelf geen man, maar ik heb ooit een ex gehad die als de dood was voor mij na onze relatie. Ik snapte nooit waarom, ik ben immers geen onmens. Nu ken ik het zijn nieuw lief, allee t is ondertussen ook al zijn ex, en tegen haar heeft hij opgebiecht dat hij altijd omzichtig omspringt met zijn exen omdat hij vreest dat deze zijn bedgeheimen gaan prijsgeven.
K weet niet of dat met meer mannen zo is. wij vrouwen hebben ook de gave om uit bijna iedere relatie als arm schaap te komen terwijl de man bijna altijd als de kl**tzak wordt aanzien. Ook hier geen idee hoe dat komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Tja ...
|
![]() |
![]() |