![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat zijn jullie favoriete muziekbands?
De mijne (en ook de beste): 1)Oasis 2)The Beatles 3)Travis 4)Blur 5)Radiohead 6)Foo Fighters 7)Nirvana 8)Red Hot Chili Pepperes 9)REM 10)Supergrass Voorts The Hives, Offspring, The Levellers,Rolling Stones, The Verve, Stone Roses, ....
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1)Beatrijs Kamoen
2)Zangeres Zonder Naam 3)Nana Mouskouri 8)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() 1. Joy Division
2. Wire 3. The Smiths 4. Simple Minds (pré 'New Gold Dream') 5. The Cure (pré 'Wish') 6. Ramones (pré 'It's alive!') 7. Bauhaus 8. The House of Love 9. The Sisters of Mercy (pré 'Floodland') 10. Talk Talk Ik moet wel toegeven dat ik niet meteen een 'bandman', maar eerder een 'songman' ben.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dire straits, Beatles, Rolling stones, u2 en vooral Pink Floyd.
Verder sluit ik me eigenlijk aan bij ossaert: "Ik moet wel toegeven dat ik niet meteen een 'bandman', maar eerder een 'songman' ben"
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Children of Bodom, In Flames, Carcass, Slipknot, Soulfly, Pro Pain, Hatebreed, Six Feet Under, ...
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn een heleboel goeie groepen of zangers/zaneressen. Zelf vind ik deze groepen wel goed:
-The Beatles -Celine Dion -Boudewijn De Groot -Marco Borsato -Milk Inc
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sade
Chic Coldplay Roxette Faithless Moby Paul Van Dyk Chicane Delerium ...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The English Consort
Collegium Vocale Stockholm Radio I Musici La Petite Bande Queen Deep Purple Pink Floyd Dire Straits BoB Marley & The Wailers The Police K3
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Landser
Avalon Combat 84 Schwarzer Orden Kraftschlag Oidoxie The Crack Noie Werte Endstufe Celtic Warrior |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 't Zijn toch schatjes hoor! En als je eens objectief luistert, dan zal je merken dat hun nummertjes fris van de lever zijn, goede opbouw, goeie stemvoering, hun timbre fris, spontaan, vlotte harmonie, professionele arrangementen, doordachte orkestratie, goeie timing, accuratesse in intonatie....... Ik laat me niet meeslepen in de hype om deze geweldige meisjesgroep af te zeiken zonder enige aanwijsbare reden. Jaar na jaar maken ze leuke pretentieloze zomerhitjes. Marcel Van Tielt zat er goed naast toen hij deze klassemeisjes jaren terug uitkakte voor zingende charcuterie. Ze brachten het met hun groepje al een stuk verder dan die pretentieuze zakkenwasser ooit zal meemaken. Moge hij opvorten in de hel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 1) Led Zepplin
2) Deep Purple 3) Jeff Buckley 4) Nirvana 5) Boudewijn De Groot 6) Gilbert Becaud 7) The Police 8) Zjef Van Uytsel 9) Primus 10) Zovelen anderen ...
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Less Than Jake
AFI NoFX Bad Religion Alkaline Trio At The Drive In The Exploited Propagandhi Anti-Flag The Ataris |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgemerkt en genoteerd!
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() -The Beatles
-The Beach Boys -Radiohead -The Velvet Underground -Buffalo Springfield -The Kinks en nog veel meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() U2
The Who Radiohead Sonic Youth PJ Harvey Weezer (jaja!) Nirvana The Foo Fighters The Dead Kennedys Afghan Whigs The Jimi Hendrix Experience Pavement The Smashing Pumkins Roni Size The Cure Pearl Jam The beatles (uiteraard) The Doors Morphine Pixies Ramones Kinks Animals Canned Heat Placebo Steve Wonder Bob Marley en nog nen helen hoop anderen, die ik zal posten als ik er opkom. |
![]() |
![]() |