![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
...en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!!
|
|
|
#2 |
|
|
Anonymous wrote:
> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! > eindelijk een verstandig persoon in de nieuwsgroep |
|
|
#3 |
|
|
>> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!!
>> > eindelijk een verstandig persoon in de nieuwsgroep Veel voorstanders van een derde wereldoorlog hier. Beetje ondoordacht. |
|
|
#4 |
|
|
Anonymous wrote:
> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! Leuk. Oorlog. Joepie? |
|
|
#5 |
|
|
Anonymous in <[email protected] ci.org> :
> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! Dan zit je goed bij heer Wilders, daar zitten de bruinhemden. Mocht je het niet weten Google dan even op "bruinhemden". Groet, Peter -- mailto |
|
|
#6 |
|
|
On Thu, 30 Nov 2006 22:43:25 +0100, "Eva" <[email protected]> wrote:
>>> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! >>> >> eindelijk een verstandig persoon in de nieuwsgroep > >Veel voorstanders van een derde wereldoorlog hier. Beetje ondoordacht. > We kunnen hem nu mischien nog winnen. Straks niet meer. |
|
|
#7 |
|
|
"Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] anoici.org... > ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! Denk je nu echt dat je zo anoniem bent? Comments: This message did not originate from the Sender address above. It was remailed automatically by anonymizing remailer software. Please report problems or inappropriate use to the remailer administrator at <[email protected]>. Cc: [email protected] -- Posted by news://news.nb.nu |
|
|
#8 |
|
|
"Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] anoici.org... > ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! Maar je komt niet aan de macht. |
|
|
#9 |
|
|
"Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] anoici.org... > ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! Maar je komt niet aan de macht. |
|
|
#10 |
|
|
|
|
#11 |
|
|
Goodcowboy wrote:
> On Thu, 30 Nov 2006 22:43:25 +0100, "Eva" <[email protected]> wrote: > >>>> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! >>>> >>> eindelijk een verstandig persoon in de nieuwsgroep >> Veel voorstanders van een derde wereldoorlog hier. Beetje ondoordacht. >> > We kunnen hem nu mischien nog winnen. Straks niet meer. Ik ben benieuwd wie je van je volgende Fuhrer gaat bevrijden. JayJBee "Gelukkig ben ik dan al verkoold in een van jullie ovens" |
|
|
#12 |
|
|
Z.O.Z. wrote:
> "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] anoici.org... >> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! > > Maar je komt niet aan de macht. > > Zoek de patronen in de geschreven geschiedenis... JayJBee "Heb jij al een dubbele muur in je zolder... voor de familie Frank/Abutaleb?" |
|
|
#13 |
|
|
Joepie wrote:
> "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] anoici.org... >> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! > > Denk je nu echt dat je zo anoniem bent? > > Comments: This message did not originate from the Sender address above. > It was remailed automatically by anonymizing remailer software. > Please report problems or inappropriate use to the > remailer administrator at <[email protected]>. > Cc: [email protected] > > maar hij doet toch niks illegaals? een doodsverwensing is legaal, vraag maar aan alle imans die zo graag wensen doen aan Wilders en Hirshi Ayaan, de laatste die in ongezien de tyfus wens |
|
|
#14 |
|
|
"Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] anoici.org... > ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! > Op deze manier? http://the.honoluluadvertiser.com/da.../cartoon_b.jpg |
|
|
#15 |
|
|
>>>> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!!
>>>> >>> eindelijk een verstandig persoon in de nieuwsgroep >> >> Veel voorstanders van een derde wereldoorlog hier. Beetje >> ondoordacht. >> > We kunnen hem nu mischien nog winnen. Straks niet meer. In de derde wereldoorlog wint er helemaal niemand en zijn er alleen maar erg veel doden en een ontwrichtte en kapotte maatschappij te betreuren.. |
|
|
#16 |
|
|
>>>>>> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij
>>>>>> wensen!!! >>>>>> >>>>> eindelijk een verstandig persoon in de nieuwsgroep >>>> >>>> Veel voorstanders van een derde wereldoorlog hier. Beetje >>>> ondoordacht. >>>> >>> We kunnen hem nu mischien nog winnen. Straks niet meer. >> >> In de derde wereldoorlog wint er helemaal niemand en zijn er alleen >> maar erg >> veel doden en een ontwrichtte en kapotte maatschappij te betreuren.. > > Na regen komt zonneschijn. Leuk voor je nageslacht.. |
|
|
#17 |
|
|
Eva wrote:
>>>>>>> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij >>>>>>> wensen!!! >>>>>>> >>>>>> eindelijk een verstandig persoon in de nieuwsgroep >>>>> Veel voorstanders van een derde wereldoorlog hier. Beetje >>>>> ondoordacht. >>>>> >>>> We kunnen hem nu mischien nog winnen. Straks niet meer. >>> In de derde wereldoorlog wint er helemaal niemand en zijn er alleen >>> maar erg >>> veel doden en een ontwrichtte en kapotte maatschappij te betreuren.. >> Na regen komt zonneschijn. > > Leuk voor je nageslacht.. > > http://video.google.com/videoplay?do...66027154828456 JayJBee "kijk en huiver... KOM IN ACTIE! Hoe? SPREAD THE WORD... euh AND FILM!" - klick op download knopje - verander de extensie (3 letters na de laatste punt) van .gvi naar .avi - brand het op een CD/DVD samen met een viewer (bijvoorbeeld VLC http://www.videolan.org/) - draag t bij je en geef t ieder ter copieren waarbij je denkt dat het zinvol is. Wir wissen es |
|
|
#18 |
|
|
Esizkur wrote:
> "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] anoici.org... >> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! >> > Op deze manier? > > http://the.honoluluadvertiser.com/da.../cartoon_b.jpg > > Ik vermoed dat dit de letterlijke taal is die bush spreekt: Morbide cartoon sarcasme JayJBee "'We will make sure that peace will be brought to the people of Faluja' ipv 'We will make sure that peace will be brought to Faluja' om maar 1 voorbeeld te noemen. Men spreekt wel eens over the dark ages... je hebt nog niets gezien: Gister en nu: http://video.google.com/videoplay?do...19743431142534 Morgen: http://video.google.com/videoplay?do...66027154828456 Iemand die je snapt: http://video.google.com/videoplay?do...61815131392615 " |
|
|
#19 |
|
|
"Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] anoici.org... > ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! Ah, we hebben nu eindelijk ook een blanke Wereldsman... Shaggy! |
|
|
#20 |
|
|
Shaggy wrote:
> "Anonymous" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] anoici.org... >> ..en als ik ooit aan de macht kom dan blijft het niet bij wensen!!! > > Ah, we hebben nu eindelijk ook een blanke Wereldsman... > > Shaggy! > > doodwensen mag toch? dat doen de moslims ook dacht ik! |