![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Mensen opeten!
cfr. die Duitser die een mens opat! Jongens jongens jongens, en dan durft men het westen als voorbeeld nemen van alle waarden en normen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad: mensen opeten is hier in het Westen de norm! Jullie eten toch ook iedere avond een beetje mens bij jullie steak he, niet waar "mede-Westerlingen"(wat is dat in godsnaam; een westerling?)!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dacht Mustapha anders dat wij de deur wagewijd openzetten voor migranten? 8)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Een duitser zocht een kandidaat die hij mocht vermoorden en daarna opeten met zijn/haar toestemming.
Er heeft zich een kandidaat gemeld. Die duitser sneed eerst het geslachtsdeel af van de kandidaat, ze hebben het object allebei smakelijk opgegeten. Daarna werd de kandidaat vermoord en de duitser at elke dag een stukje van het lijk. Nadat de duitser weer een kandidaat zocht, is hij opgepakt! Hij riskeert levenslang, zijn advocaten vragen de vrijspraak.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() gisteren op radio gehoord.
vandaag een klein artikeltje in de krantje www.freemetro.be (gratis inschrijving) op pagina 4 staat het artikeltje |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() seba blijf bij de inhoud aub, u hebt er enorm veel problemen mee?
Nu voelt u eens hoe het is om veralgemeend te worden, is de bedoeling van deze posting ook. Geef ik gerust toe! Ik beschouw elke westerling als die kanibaal, mijn recht toch? Net zoals u elke moslim als een fundamentalist beschouwt, ik respecteer uw mening maar zeg er altijd bij "niet veralgemenen". U doet net hetzelfde nu ![]() Weet wat je wilt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelieve hierop te antwoorden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Ik doe wat u altijd doet.
veralgemenen! En dat is, voor de tweede maal, mijn doel van deze posting. Gij staat op gelijke voet als die kanibaal! Ga je mij die recht van denken afnemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Mustapha, ofwel bedoelde je dit als een humoristische noot en hoort deze topic in K&K thuis, ofwel bedoelde je het serieus en kan ik u maar een ding zeggen:
ALS DE 'WESTERSE NORM' U VERDERFELIJK LIJKT, GA DAN ERGENS IN IRAN OF SAOUDI ARABIË WONEN.
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens welke heilig boek dat hier in het Westen gangbaar is, moet men medemensen vermoorden en opeten?
Kan je ergens een vers aanhalen aub? Want fundamentalisten zijn toch degenen die hun heilig boek tot op de letter willen volgen hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja, da's het stukje Nieuw testament waar bloed drinken ook in voorkomt.
In het oude testament word quasi woordelijk toegegeven dat incest kan en mag(hoe anders van 2 mensen de hele wereldbevolking, och ja ,er waren engelen). Toch word deze praktijk veroordeeld door alle mediagenieke godsdiensten[size=2](je moet niet lief,mooi of vriendelijk zijn om in de media te komen).[/size]Evenals kannibalisme [size=2]( doet me denken aan een sterk racistisch getinte mop-Waarom mag een Moslim geen varkensvlees eten? Je kan ze van veel betichten,maar niet van kannibalisme)[/size] Of je doet zoals een klein deel van de mensheid.Eerlijk tenopzichte van jezelf zijn. Direct on Topic, die gekke Duits en zijn compleet kranjorum medeplichtig slachtoffer is in (bijna) geen enkele cultuur,beschaving of samenleving gedoogt. Zelfs bij echte kannibalen, zelfs die maakten onderscheid in wat ze aten.Bij de kannibalen wegens voedsel waren het of vijanden, of gevangen. Bij de rituele kannibalen waren het dierbare overledenen. Ik ben geen antropoloog, en heb alleen maar een basiskennis op dat vlak, dus als iemand anders andere kannibalen in de geschiedenis kan aangeven, dank U wel. Mustapha, verketter onze westerse samenleving , doe dat aub, maar doe er dan niet aan mee omdat het zo leuk is. Ik veroordeel de hypocritie binnen godsdiensten, niet de teksten die mensen dwingen te leven zoals 1200 jaar geleden.Een tekst is niet iets dat je dwingt, mensen dwingen.
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() hey, ik denk dat Mustapha dit als luchtige topic bedoeld had... lighten up folks!
bwah, om die mens eerst te ontmannen en dan te doden mogen ze die Duitser veroordelen, maar om dat kannibalisme? lijkenschennis misschien, maar verder is het vooral een principe-kwestie denk ik �* la "het laatste taboe" is die mens "fouter" dan iemand die 2 mensen vermoord heeft? iemand opeten of z'n lijk verwerken als compost, is dat zo verschillend? gestoord is het zeker, maar crimineel? ritueel kannibalisme: ofwel (stukken van) uw dierbaren oppeuzelen om ze "altijid bij u te houden" ofwel (stukken van) uw verslagen vijanden om hun kracht over te nemen. in tijden van hongersnood: lijken eten (yep, die film Alive) of de zwaksten (tip: loslopende klein mannen ![]() |
![]() |
![]() |