![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Vanaf nu krijgt iedereen een mededeling om een nieuwe internet explorer te installeren, ik raad mensen die NIET veel van computers kennen dit NIET te doen, heel de lay-out van u paginna wordt veranderd en je moet heel wat opties gebruiken om je'normale' pagina terug te krijgen, mensen die niet veel van PC's kennen en deze waarschuwing in de wind slaan, moeten achteraf niet komen klagen, een gewaarschuwd man/vrouw is er twee waard.
PS je kan nog altijd via programma's de nieuwe explorer verwijderen als je het toch gedaan hebt, of je kan natuurlijk ook firefox gebruiken dat veel makkelijker is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor mensen die toch de nieuwe explorer hebben geinstalleerd en nu in paniek zijn is er deze site waar je gratis de laatste klantvriendelijke versie van Firefox kan downloaden.
http://downloadfirefox.skynetblogs.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik gebruik al jaren firefox, omdat ik al jaren Linux gebruik in plaats van mickeysoft ![]() Een van de handigste features van firefox is hetvolgende: Je hebt een pagina geladen in de browser en je wil een woord vinden. Je begint gewoon te typen en firefox vind dit voor je. Geen ctrl-F om te zoeken of geklik op wat dan ook. Schitterend!
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1 selecteer een woord of woorden in de webpagina 2 klik met rechtermuisknop en kies: zoeken op het web "naar geselecteerde woorden" Gemakkelijker kan het niet en zo vind je alles op internet en met explorer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog enkele voordelen
1 Firefox opent dubbel zo snel webpagina's als explorer 2 Je kan bestanden en programma's minsten dubbel zo snel downloaden 3 je kan gemakkelijk tekst vergroten 4 met 1 druk kan je de webpagina printvriendelijk afprinten 5 filmpjes in bv windows media player openen sneller en zonder storingen 6 Als een pagina tijdelijk niet beschikbaar is, krijg je direct een melding en bij explorer blijft hij dan soms minuten zoeken 7 omdat Firefox zo snel is kan je gemakkelijk een basis pakket van Telenet of ADSL nemen, omdat sneller bijna niet kan Dus ik snap niet dat er nog mensen Explorer gebruiken, Firefox is echt de toekomst en zeer gebruiksvriendelijk, zelfs voor beginners. Laatst gewijzigd door Pluche : 3 januari 2007 om 07:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Safari
![]()
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik gebruik Opera. Ik heb geen ervaring met Firefox.
Kan iemand die twee vergelijken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe vergelijk je dat met FF? De lay-out ziet er mij na zo goed het zelfde uit.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, de lay-out zal misschien niet veel verschillen, maar Safari start en draait sneller op een Mac dan Firefox of Opera. Safari ziet er ook een beetje minder 'speelgoed-achtig' uit. Firefox gebruikt meer Windows-achtige icoontjes enzo.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 3 januari 2007 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Camino heb ik nog niet geprobeerd en dat voornamelijk omdat de combinatie Safari-Firefox mij nog niet teleurgesteld heeft.
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk is Klikkerdeklik wel een goeie naam voor een browser. "Klikkerdeklik 2.0.0.1", dat bekt best lekker... ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer ik b.v. psp stationary > Molenhofje intik dan krijg ik deze website zonder muziek en meerdere niet zichtbare stationary's. Eens de knop ingedrukt in Firefox naar overschakeling IE is dit daar wel aanwezig. Probeer het ook eens en weet eens te melden waar het probleem vandaan komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien lijkt je enige argument hier te zijn dat de 'lay-out' veranderd, wat me eigenlijk extreem zwak lijkt. IE7 heeft een aantal interessante features (zoals de anti-phising filters) die het veiliger maken dan IE6. Ook kan je in IE7 RSS feeds rechtstreeks lezen. Voor een aantal sites (zoals http://www.update.microsoft.com ) MOET je trouwens IE5 of hoger gebruiken. Wat betreft voorkeur voor FF of IE of Opera of ... : dat hangt grotendeels af van wat je gewend bent. Grote verschillen zijn er niet echt (technisch gesproken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() als de mensen die weinig van pc's afweten met den huidige IE kunnen leren werken zullen ze dat ook wel met den nieuwe kunnen zenne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar voor Opera zit ik toch ook al aan Opera 9.10 ipv de Opera 8.0 die ze bespreken.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |