![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Beste
Vooreerst een dikke proficiat voor uw fantastische overwinning in Vilvoorde. Ook daar zijn ze nu gedwongen allemaal samen te hokken, om jullie buitenspel te zetten. ![]() Vervolgens had ik een vraagje over Jean Marie Dedecker. Vindt u dat er samenwerking mogelijk is met de nieuwe partij van JMDD? Persoonlijk zou ik dat een vergissing vinden, daar hij steeds gespuwd heeft in de uitgestoken hand van het VB. Hij kost meer stemmen dan hij binnenhaalt. Wat vindt u van het kartel met VLOTT? Ook daar vind ik dat het VB de mist in gaat. Ofwel ondertekent Coveliers het VBprogramma en komt IN de partij, ofwel gaat hij alleen verder. Het VB mag zijn programma niet verloochenen en moet van zijn eigen sterkte uitgaan! Mvg |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ik wil hierbij ook een dikke proficiat geven ivm de overwinning die den dikke eigenlijk voorgoed in de touwen doet hangen...
En dat terwijl het aantal vreemdelingen in vilvoorde zeer hoog is en er bovendien nog eens 15% franstaligen zijn. mssh bewijst vilvoorde wel dat het VB een radicale koers moet varen? |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ok. Gaan er nu ineens minder vreemdelingen zijn in Vilvoorde? Neen, die gaan lekker rebelleren. Voor zover dat er met het VB aan de macht iets te rebbeleren valt.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien meen ik dat Vlaanderen, mede omwille van die Vlaams Kartel affaire met JMDD , zo wat kartelmoe geworden is. De verkiezingen in NL bvb tonen imo aan dat klare , niet zelfgecensureerde taal lonend is: zowel Wilders als ook SP (!) met hun no-nonsense standpunten ivm het vreemdelingenprobleem hebben de stemmen ingepikt van lpf. Sinds HVT en nu met het financieringsproces lijkt mij de VB rethoriek met de lippen op mekaar geklemd te worden gevoerd. Voor Vlaamse separatisten is het aangewezen om de partij te verruimen naar rechts / conservatief / liberaal toe, maar de radicale taal mag niet ontbreken en de verruiming dient te gebeuren door en in het Vlaams Belang.
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat Deman maar los op het electoraat. Zijn uitspraak dat een moslim geen democraat kan zijn was mssh wel hard maar wel raak en het zijn zulke zaken die de slapende massa mobiliseren. Want 70% vand e vlamingen moet niet weten van de Islam! |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Hugo Coveliers is een vrijdenker, blijkt een loyale kartelpartner en is gewonnen voor een 'Forza Flandria'. Redenen genoeg om met hem voort te doen.
Jean-Marie Dedecker is een vrijdenker en misschien gewonnen voor een 'Forza Flandria'. Wanneer heeft hij die rochel gepleegd? Heb ik iets gemist? |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dat coveliers loyaal is lijkt me idd zo; Waar dino op doelt is denk ik steeds het afschilderen van het Vb als extreem en dergelijke..
verder vind ik persoonlijkd edecker op veel punten allesbehalve rechts of eerder gewoon neo-liberaal zie toetreding turkije. Men moet oppassen dat men niet iets creeert waar andere grip over hebben en niet het VB.Coveliers is mssh nog een vlaams-nationalist dedecker in ieder geval niet. |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ach ja tov de verwijten van de correcten vallen die van JMDD nog wel mee..
|
![]() |