![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() De Spaanse regering wil in het strafwetboek een nieuwe bepaling opnemen, die de organisatie verbiedt van niet-officiële referenda door onbevoegden. Voor doorsnee burgers die een niet-officiële volksraadpleging willen inrichten zijn gevangenisstraffen voorzien van één tot drie jaar. De strafmaat loopt op tot drie �* vrijf jaar voor ambtenaren die zich met de inrichting van niet-toegelaten referenda inlaten.
http://www.berria.info/english/ikusi.php?id=153
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Le Nouveau Franco est arrivé
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die moet mee aan ons Europa bouwen ..
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Lap, daar gaat mijn vakantie van deze zomer naar de costa Brava
![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft Aznar hebben jij en Superstaaf gelijk. Een nieuwe dictatuur heeft de macht in handen. Ik vraag me hoe langer hoe meer af hoelang de volgende 'oorlog' op zich zal laten wachten. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Schandalig...
Een conservatieve regering in Spanje zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie graag wil weten waarom dit gebeurt:
De baskische regering heeft onlangs het idee geopperd een referendum te organiseren rond meer baskische autonomie.
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() De burgeroorlog in Spanje zijn de meeste daar nog lang niet vergeten. Aznar gaat dan ook nog geld voor ziekehuizen enz. in wapens steken (heb ik gehoord). Als dit waar is moet het extreem-rechts in Spanje de mond worden gesnoerd, maar ja wie durft dat in het gezicht van Aznar te zeggen?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Separatisme, daar ben ik dus inderdaad geen voorstander van. Maar desondanks ben ik wél voorstander van referenda. Ook over eventueel separatisme. Ik ben er vrij gerust in dat zelfs bij een eerlijk referendum, bindend, zonder opkomstplicht, de zwijgende meerderheid van échte trouwe loyale Belgen, desnoods naar het stemhok trekt om vorst, vrijheid, recht en ons zoete vaderland te vrijwaren. In voorkomend geval zal ik dan ook actief mee-ijveren om ons unitaire land met verve te verdedigen. Mocht blijken dat ik tot een minderheid behoor, dan is het gewoon een kwestie van tijd om af te wachten tot de secessionisten tot bezinning zijn gekomen, en via een nieuwe meerderheid onze glorierijke natie in al zijn luister te herstellen. 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's schoon van u ze
![]() Maar ge weet toch, in Baskenland is er wel degelijk veel steun voor minstens meer autonomie.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot groot spijt van de entourage rond Franco II. Diezelfde Franco II die zich zelfs genoodzaakt zag bepaalde partijen te verbieden omdat die te veel aanhang kregen. (Waar hebben we dat nog gehoord?)
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
misschien daarom dat "onze" regering niet reageerd ..
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, die 'regeert' liever dan re-a-geren op iets dat ze zelf doet.