Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2007, 11:30   #1
Politics.be
Redactie
 
 
Politics.be's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2004
Berichten: 28.704
Standaard Groen!: Nieuwjaarsreceptie Groen! toespraak Vera Dua

Beste mensen, Vandaag is een zeer belangrijke dag voor Groen! Wij hebben met z'n allen onze kopmensen aangeduid die zich ten volle in de verkiezingsstrijd zullen werpen.En iedereen heeft kunnen zien dat we inderdaad schitterende bekwame mensen hebben om dit te doen. Veel nieuw talent, zodanig veel zelfs dat de keuze niet altijd gemakkelijk was.Wat meteen ook bewijst dat er zeker nog jonge, strijdbare mensen zijn die geloven dat een ecologische ommekeer noodzakelijk en mogelijk is. We staan voor een immens grote uitdaging: momenteel heeft Groen! geen verkozenen in het federaal parlement, we vertrekken dus van een wit blad. Nu hebben we een nieuwe ploeg en na wat ik vandaag gezien heb, ben ik er rotsvast van overtuigd dat we goed zitten:Beste mensen, Deze ploeg zal er voor zorgen dat er in 2007 terug ecologisten in Kamer en Senaat komen.

Lees verder...
Politics.be is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2007, 17:29   #2
groentje
Minister-President
 
groentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2002
Locatie: Land van Kokanje
Berichten: 5.318
Standaard

Niet haar sterkste toespraak (zoek toch eens een andere speechschrijver, Vera!), maar hij zegt wel waar het op aankomt.
__________________
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be