![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 januari 2007 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moest spontaan aan deze denken:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Der gaat ook een mythe dat die mannen beton in hun motorgondels zouden gebruiken om zo het flutter probleem op te lossen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen expert, maar het lijkt me dat beton de trillingen in zulke motoren maar matig zou apprecieren. Bovendien worden de motoren geleverd door fabrikanten die niet graag zouden zien dat hun motoren een slechte naam zouden krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeing en Airbus (en de anderen) gebruiken motoren van verschillende fabrikanten, naar gelang de wens van de klant. Desnoods bouwt Airbus een A380 xX met Russische motoren.
En trillingen in een turbinemotor, da's vragen voor een wegvliegend compressorblad, Ergo "VEEL KOSTEN"? Tavek, ik dacht dat je beter thuis was in deze materie, of wil je gewoon een urban legend lanceren?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 januari 2007 om 07:48. |
![]() |
![]() |