Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2003, 08:23   #1
PAJOT
Banneling

Standaard

Het Jodendom heeft zich steeds door list en bedrog een machtige positie in de handelsaangelegenheden van haar gastvolkeren verworven. Haar geldmacht was steeds buitenproportioneel met haar verhouding tot de bevolking. Is er nog sprake van toeval wanneer een vast mechanisme zich overal en sinds eeuwen herhaalt? Ook heden ziet men dat de Joden een kwart vertegenwoordigen op de lijsten van Forbes, die een overzicht geven van de vierhonderd rijkste mensen met hun kapitaal.

[size=7]Als deze financiële roofbouw op het erfgoed der volkeren niet raskundig bepaald is, waaruit ontneemt zij dan haar wortels?[/size]

De dwaalleer van het liberalisme en haar geestelijke verwant het marxisme als zouden volk en bloed niet bestaan, past alleen in de ziekelijke drang van het Jodendom dat de wereld wil herscheppen om ze te overheersen.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 08:44   #2
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat voor extreem-linkse prietpraat is me dat nu weer.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 11:06   #3
Celebfin
Provinciaal Statenlid

Celebfin's schermafbeelding

Standaard

Zo zie je maar dat extreem-rechts en extreem-links een pot nat zijn.
Meneer de ziekelijke gestoorde, ik heb vele joodse vrienden. Ik kan niet nemen dat daar zulke leugens en haatdragende zaken over worden gezegd.

Hier is een link die u mss wel zal interesseren:http://www.sint-franciscus.be/pzsfz/index.htm

the time has come to peace the fuck out
Celebfin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 12:34   #4
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
Het Jodendom heeft zich steeds door list en bedrog een machtige positie in de handelsaangelegenheden van haar gastvolkeren verworven. Haar geldmacht was steeds buitenproportioneel met haar verhouding tot de bevolking. Is er nog sprake van toeval wanneer een vast mechanisme zich overal en sinds eeuwen herhaalt? Ook heden ziet men dat de Joden een kwart vertegenwoordigen op de lijsten van Forbes, die een overzicht geven van de vierhonderd rijkste mensen met hun kapitaal.
Klopt volledig behalve één iets; het is niet door list en bedrog maar door het feit dat Joden:
1) gemiddeld een heel pak intelligenter zijn dan hun medemens
2) een sterke identiteit en cultureel erfgoed hebben
3) goede opvoeding
Citaat:
[size=7]Als deze financiële roofbouw op het erfgoed der volkeren niet raskundig bepaald is, waaruit ontneemt zij dan haar wortels?[/size]
Legt u mij eens uit wat het "erfgoed der volkeren" is? Wat ik heb, komt van hard werken en niet van iets dat ik geerfd heb.
Citaat:
De dwaalleer van het liberalisme en haar geestelijke verwant het marxisme als zouden volk en bloed niet bestaan, past alleen in de ziekelijke drang van het Jodendom dat de wereld wil herscheppen om ze te overheersen.
Tja, de rijkdom van enkelen steekt vaak de ogen uit van gefrustreerde losers.
Oud 18 december 2003, 12:51   #5
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Wiesenthal gaat weer blij zijn als hij deze link in zijn mailbox krijgt ... ...
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 13:32   #6
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Wiesenthal gaat weer blij zijn als hij deze link in zijn mailbox krijgt ... ...
Bwa, gelukkig genoeg is dat soort prietpraat de dag van vandaag beperkt tot een handvol sukkelaars.
Oud 18 december 2003, 13:46   #7
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ook heden ziet men dat de Joden een kwart vertegenwoordigen op de lijsten van Forbes, die een overzicht geven van de vierhonderd rijkste mensen met hun kapitaal.
Interessant toch hoe Eichmann een correlatie ziet tussen geloof en kapitaal.

Voed diegene op die weet dat hij niet weet
Luister naar diegene die weet dat hij weet
Maak diegene wakker die niet weet dat hij weet
En vermijd als de pest diegene die niet weet dat hij niet weet

Hier moet ik altijd aan denken als ik Eichmann zijn posts lees
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 13:59   #8
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Voed diegene op die weet dat hij niet weet
Luister naar diegene die weet dat hij weet
Maak diegene wakker die niet weet dat hij weet
En vermijd als de pest diegene die niet weet dat hij niet weet
Even tussendoor : dit doet mij denken aan die quote van Rumsfeld:

As we know, there are known knowns.
There are things we know we know.
We also know there are known unknowns.
That is to say we know there are some things we do not know.
But there are also unknown unknowns, the ones we don't know we don't know.

En BTW, zou Rumsfeld geen jood zijn? of is het een duitse naam?
Oud 18 december 2003, 14:39   #9
::Marginaal::
Lokaal Raadslid

::Marginaal::'s schermafbeelding

Standaard

Héhé

Wat heeft die toch dat hij zo bang is van de joden? Ik heb altijd geweten dat nazi's laffe honden zijn, ma ik vraag me toch af wat er nu juist is met die joden dat hen zo'n angst inboezemt. en wat is zijn oplossing dan? gaskamers?

Eikelman, de evil leider van de Arische wereld meohahahahahaha
Oud 18 december 2003, 14:48   #10
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ::Marginaal::
Héhé

Wat heeft die toch dat hij zo bang is van de joden? Ik heb altijd geweten dat nazi's laffe honden zijn, ma ik vraag me toch af wat er nu juist is met die joden dat hen zo'n angst inboezemt. en wat is zijn oplossing dan? gaskamers?

Eikelman, de evil leider van de Arische wereld meohahahahahaha
Eerder leidertje. want ik denk dat hij niet verder geraakt dan leidingschap over zijn toiletborstel. En dan nog. Mensen die zichzelf zo proberen interessant te maken (en in de plaats belachelijk zijn) zijn meestal mensen die nergens anders iets te zeggen hebben, zeker thuis niet.
Het kan ook soms te maken hebben met een gereduceerd model van penis. En dikwijls beide tegelijk.

Laten we dus samenvatten:

Laf als een hond
Schrik van het uitzonderlijk goed presterende Joodse volk
Leidertje van zijn eigen w.c.-borstel ( niet zeker )
Belachelijk maar denkt zelf interessant.
Niets te zeggen thuis.
Ook nergens anders (misschien w.c.-borstel, maar niet zeker)
Kleine penis.

De glorie van het duizendjarige Derde Rijk.
Oud 18 december 2003, 15:13   #11
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat voor extreem-linkse prietpraat is me dat nu weer

Wat is dat nu weer voor bullshit? Ik wens niet op één hoop gegooid te worden met deze racist.
Oud 18 december 2003, 15:31   #12
giserke
Banneling

Standaard

Mensen die spreken in een veralgemeende vorm zijn meestal gefrustreerde domme mensen!

Als iemand werkt voor zijn geld, mag hij het hebben!
Heeft iemand er al aan gedacht hoe het komt dat de meeste geleerden en goede kommersanten Joden zijn?

Klein beetje geschiedenis samenvatten:

Tijd rond het Egyptische rijk, Alle Arabische volkeren werden door de
Egyptenaren onderdrukt.Terwijl de Arabische volkeren qua kennis het verst gevorderd was van de wereld.
Zij stopten hun kennis in voeren van oorlog en strijd tegen de Egyptenaren en onderlinge strijd. Buiten 1 volk die hun brains gebruikte om wetenschap en handel de bedrijven in plaats van hun tijd in dwaze oorlog!

Het zelfde deed zich voor onder de Grieken en de Romeinen.
Zonder de brains en kennis van de Joden zouden der Grieken en Romeinen nooit hun rijk kunnen opbouwen hebben. (met andere woorden aan wie hebben we onze bakermat van de Europese beschaving te danken?)

Dit hebben ze de 2000 jaar die erop volgt blijven doen. Joden hebben zich nooit beziggehouden met volkeren strijd en verwerven van macht. Maar wel in het verwerven van wetenschap, kennis, en die om te zetten in zaken doen.
Natuurlijk schrikken velen nu welk zakelijk imperium ze nu hebben opgebouwd!
Eigenlijk is Jodenhaat enkel gebaseerd op het eigen falen en jalousie!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 16:24   #13
zillox
Burger

zillox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar zillox
Standaard

Er is er weer eentje die zich aan het vervelen was en een te moeilijk boek heeft gelezen
zillox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 16:58   #14
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:

Pelgrim! Distel! Mag ik deze nazi, volgens het VlaBel-verdrag, een nazi noemen?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 17:00   #15
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk niet dat die dat als belediging opvat
Oud 18 december 2003, 18:03   #16
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[size=5]Als deze financiële roofbouw op het erfgoed der volkeren niet raskundig bepaald is, waaruit ontneemt zij dan haar wortels?[/size]

Natuurlijk heeft Eichmann grotendeels gelijk als hij stelt dat de Joden buitenproportioneel succesvol zijn op financieel gebied. Maar dat zijn ze niet enkel op financieel gebied. Ook op wetenschappelijke en filosofisch vlak scheren ze hoge toppen. Zo halen ze met hun 13 miljoen ongeveer 1/4 van alle Nobelprijzen binnen. Ook muzikaal doen ze het niet slecht. Zo heeft Israël eens besloten om een keer niet mee te doen aan het Eurosongfestival omdat het reeds drie keer na mekaar gewonnen had.

Of de term roofbouw gerechtvaardigd is durf ik echter te betwijfelen, want in vroeger tijden waren vooruitziende landen zoals de Nederlanden maar alt e blij als ze Joden konden overhalen zich bij hen te vestigen. Zij dreven immers handel als geen ander en dit zorgde voor een grote offspin voor de rest van de economie.

Natuurlijk geldt steeds het gezegde "Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het deksel op zijn neus." En met zowel het eerste �*ls het tweede hebben de Joden uit eerste hand ervaring.

Toch nog even deze "witze" die een idee geeft van hoe de Joden er zelf over denken:

Een oude joodse man zit op een bankje in het park. Hij leest de krant waarin een uitgebreid artikel staat over de Dominee Louis Farrakhan. Zijn beste vriend loopt toevallig langs, ziet het artikel en stopt geschrokken...
"Wat doe je nu, je kan toch niet die krant gaan zitten lezen?!" zegt zijn vriend. "Je hoort een joodse krant te lezen!"
De oude man antwoord: "Een joodse krant staat vol verhalen over anti-semitisme, problemen in Israel, allerlei problemen in de joodse kehilla. Ik lees liever goed nieuws. In deze krant staat dat de joden al het geld bezitten... dat de joden alle banken in hun handen hebben... dat de joden de media controleren... dat de joden Hollywood beheersen... Het is allemaal goed nieuws!".

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 19:27   #17
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

[size=5]Als deze financiële roofbouw op het erfgoed der volkeren niet raskundig bepaald is, waaruit ontneemt zij dan haar wortels?[/size]

Natuurlijk heeft Eichmann grotendeels gelijk als hij stelt dat de Joden buitenproportioneel succesvol zijn op financieel gebied. Maar dat zijn ze niet enkel op financieel gebied. Ook op wetenschappelijke en filosofisch vlak scheren ze hoge toppen. Zo halen ze met hun 13 miljoen ongeveer 1/4 van alle Nobelprijzen binnen. Ook muzikaal doen ze het niet slecht. Zo heeft Israël eens besloten om een keer niet mee te doen aan het Eurosongfestival omdat het reeds drie keer na mekaar gewonnen had.

Of de term roofbouw gerechtvaardigd is durf ik echter te betwijfelen, want in vroeger tijden waren vooruitziende landen zoals de Nederlanden maar alt e blij als ze Joden konden overhalen zich bij hen te vestigen. Zij dreven immers handel als geen ander en dit zorgde voor een grote offspin voor de rest van de economie.

Natuurlijk geldt steeds het gezegde "Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het deksel op zijn neus." En met zowel het eerste �*ls het tweede hebben de Joden uit eerste hand ervaring.

Toch nog even deze "witze" die een idee geeft van hoe de Joden er zelf over denken:

Een oude joodse man zit op een bankje in het park. Hij leest de krant waarin een uitgebreid artikel staat over de Dominee Louis Farrakhan. Zijn beste vriend loopt toevallig langs, ziet het artikel en stopt geschrokken...
"Wat doe je nu, je kan toch niet die krant gaan zitten lezen?!" zegt zijn vriend. "Je hoort een joodse krant te lezen!"
De oude man antwoord: "Een joodse krant staat vol verhalen over anti-semitisme, problemen in Israel, allerlei problemen in de joodse kehilla. Ik lees liever goed nieuws. In deze krant staat dat de joden al het geld bezitten... dat de joden alle banken in hun handen hebben... dat de joden de media controleren... dat de joden Hollywood beheersen... Het is allemaal goed nieuws!".

Wat mij vooral weer stoort aan degene die Joden verafschuwen, is hun veralgemening!
Het is maar een zeer kleine minderheid van de Joden die financieel machtig zijn. ongeveer 7-9%
Net zoals die japanners die hier komen pronken met hun dure kleren en fototoestellen. Het is nog geen 1% van de totale Japanse bevolking die zich dergelijke reis kan betalen. 70% van de japanners leven in armoede.
Toch zou je kunnen denken dat zij allemaal rijk zijn tot en met.
Oud 18 december 2003, 19:31   #18
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zillox
Er is er weer eentje die zich aan het vervelen was en een te moeilijk boek heeft gelezen
Je zou ze beter ook lezen, dan zou je inhoudelijk kunnen meepraten.
Oud 18 december 2003, 21:18   #19
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waar hebt ge dat verhaaltje vandaan?
Oud 20 december 2003, 17:02   #20
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Over dit onderwerp kan ik in elk geval het boek van Jacques
Attali "De joden, de wereld en het geld" aanraden, verschenen bij Averbode Ten Have.
Je vind een bespreking op:
http://www.liberales.be/cgi-bin/show...ek&attalijoden

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be