Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

Discussietools
Oud 18 januari 2007, 11:55   #1
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard Quota

Beste Filip,

Mag ik uw mening over de quota die de sossen willen invoeren?
Zijzelf zien de discriminatie hiervan in en doen daarom amechtige pogingen om het woord quota te vervangen door semantische spitsvondigheden zoals "streefcijfers" ed...

Houzee!

Fieseler
Oud 18 januari 2007, 15:29   #2
ilfalco
Minister-President

Standaard

de quota zijn er al en niet alleen de sossen heel de pol correcte benden wil ze invoeren. Zie in antwerpen. Ook bourgois zei trots dat hij al soort quota gebruikte...
ilfalco is offline  
Oud 18 januari 2007, 15:35   #3
Tegendradigaard

Standaard

De bedoeling van al die quota's ??
Gewoon de macht van de politiekers op ons dagelijks leven vergroten.

"Zij" willen gewoon alles bepalen in ons leven. Al onze persoonlijke vrijheden zijn voor hen een doorn in het oog en die willen ze beknotten.

Blijf van mijn persoonlijke vrijheden af, dedju....
weg met de quota's....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 18 januari 2007, 15:40   #4
Filip De Man

Filip De Man's schermafbeelding

Standaard

Ik ben absoluut tegen quota.
De vrijheid van een werkgever om naar eigen inzicht zijn medewerkers te kiezen, primeert veruit op het politiek-correct gedoe.
Vandaag was er trouwens een debat in de Kamer over een gelijkaardig links voorstel: praktijktests om na te gaan of werkgevers niet discrimineren. Dat leidt volgens mij tot totalitaire toestanden en een verklikkersmaatschappij.
U kan morgen de video van dat debat zien op www.filipdeman.org.
Filip De Man is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:17   #5
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
De vrijheid van een werkgever om naar eigen inzicht zijn medewerkers te kiezen, primeert veruit op het politiek-correct gedoe.
Vandaag was er trouwens een debat in de Kamer over een gelijkaardig links voorstel: praktijktests om na te gaan of werkgevers niet discrimineren. Dat leidt volgens mij tot totalitaire toestanden en een verklikkersmaatschappij.
Los daarvan zorgt het uitblijven van een praktijktest er wel voor dat de democratisch gestemde discriminatiewet loze woorden zijn.
Is het niet de taak van de wetgevende macht om wetten uitvoerbaar te maken ?
Ozymandias is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:22   #6
zeef
Burger

Standaard

Quota: neen, men moet mensen beoordelen op basis van competenties.
Praktijktests: ja, want discriminatie moet bestreden worden.
zeef is offline  
Oud 18 januari 2007, 19:05   #7
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bedankt voor dit duidende antwoord Filip...tot spijt van wie het benijdt...keep up the good work...

Hou zee medestrijder van het eerste uur...
Oud 18 januari 2007, 21:44   #8
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Quota: neen, men moet mensen beoordelen op basis van competenties.
Praktijktests: ja, want discriminatie moet bestreden worden.
bij drugs mag uitlokking niet...

Is drugs minder gevaarlijk dan ... discriminatie of ingebeelde discriminatie?
ilfalco is offline  
Oud 18 januari 2007, 22:47   #9
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Over die verklikkersmaatschappij gesproken. Wat dan van het initiatief van de NJSV om een meldpunt op te richten over "de linkse indoctrinatie op vele scholen." Iets waar in een recente editie van het trimestrieel blad van VBJ nog uitvoerig reclame voor werd gevoerd.
Was er ook niet een gelijkaardig initiatief naar illegalen toe? Hoewel men uiteindelijk het initiatief heeft aangepast tot een oproep om het te melden aan de politie, is de idee erachter duidelijk.

Zo ook begrijp ik niet waarom jullie fulmineren tegen de uitsluiting van VB-mandatarissen van diverse posities wanneer u niet accepteert dat allochtonen dat ook zouden doen indien er discriminatie zou zijn bij het aanwervingsproces.
Jéhan is offline  
Oud 19 januari 2007, 14:16   #10
ilfalco
Minister-President

Standaard

leerkrachten hebben een openbaar ambt en moeten neutraal zijn. Een werkgever moet niet neutraal zijn.

Als hij toevallig met enkel blonde poppemieks wil werken dan moet dat kunnen.
Als dat tegen de economische logica is dan moet hij daar zelf de gevolgen voor dragen. maar hij heeft wel het recht om te doen wat hij wil met zijn investeringen.
ilfalco is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be