![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uit een interview met de acteur die Gimli speelt in The Lord Of The Rings speelt blijkt dat de man een Anti-Idiotarian is.
Waar het op neer komt is dat zowel de linkse als rechtse denkers het aan het verkeerde eind hebben. De linkse denkers maken de fout democratische rechten te willen verschaffen aan de ondemocratische cultuur van de Islam. Daardoor hebben hun dikwijls naïeve standpunten geen praktische waarde. De rechtse denkers maken de fout de vrijheid van de mensen te willen beperken uit angst voor de Islam. Daardoor verlagen ze zich tot het niveau van fundamentalisten en fanatici. Er bestaan in deze wereld 2 culturen die niet compatibel zijn. Eenderzijds hebben we de cultuur die als basis de democratie heeft, anderzijds de cultuur die als basis de godsdienst heeft. Welke cultuur zal de bovenhand halen ? Dat zal beslist worden in WO III ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() heel interessant, en eigenlijk kan ik hier helemaal mee akkoord gaan, je kan het zelfs op Vlaams niveau zien:
1) Veel te veel PC's die anti-Amerikaans zijn, té pacifistisch, en nog altijd niet doorhebben dat er hier gigantische integratieproblemen zijn en dat hier een bom gaat ontploffen op lange termijn 2) veel te veel Blokkers die het verstand vanb een konijn hebben en die het "cool" vinden om rebels te zijn, om straffe uitspraken te doen, en rechts zijn om rechts te zijn zonder daarbij na te denken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vanwege de Luddo en het konijn met pruimen van de [size=7]KLOOSTERZUSTER!!! [/size]
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagske: was de titel bedoelt om de Tolkien fans naar hier te lokken of zo?
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Welke titel stel je dan voor ? De link tussen de titel en de inhoud is toch correct denk ik. Ik kan dus alleen maar veronderstellen dat je de links niet gelezen hebt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik wel hoor, ik zei dat eerder om te lachen.
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In dat geval bied ik mijn excuses aan. Het is soms moeilijk op het internet iets als humor te interpreteren als er geen smilies bij staan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() My mistake
![]()
![]() |