![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Een gezellige documentaire gevonden...Pas wel op, zonder adsl of kabel is
het niet te doen (48 minuten film). http://video.google.co.uk/videoplay?...ercover+mosque Ja, uncle, ik weet het, deze documentaire zal je niet bevallen, en je zal de makers ervan bestempelen als obsoleet en stupide. Misschien zal je de kijkers ervan zelfs aanroepen met de woorden "gestampte steenezels"? Zeker kijken dan ; ) |
![]() |
#2 |
|
![]() "Poster666" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Ja, uncle, ik weet het, deze documentaire zal je niet bevallen, en je zal > de makers ervan bestempelen als obsoleet en stupide. Misschien zal je de > kijkers ervan zelfs aanroepen met de woorden "gestampte steenezels"? Zeker > kijken dan ; ) Ik begrijp niet waarom je mij in dezen (http://www.channel4.com/news/dispatc...le.jsp?id=1066) viseert, Eric: ik heb al ettelijke keren duidelijk gemaakt dat *alle* fundamentalismen - inclusief de Vlaemsche vendeliers - de pot op kunnen. u. |
![]() |
#3 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Ik begrijp niet waarom je mij in dezen > (http://www.channel4.com/news/dispatc...le.jsp?id=1066) viseert, > Eric: ik heb al ettelijke keren duidelijk gemaakt dat *alle* > fundamentalismen - inclusief de Vlaemsche vendeliers - de pot op kunnen. > u. > > Sorry bij deze dan, ik had geen zicht op je volledig standpunt... Maar is het niet zo dat fundamentalisten "van de ene zijde", fundamentalistische mensen "van de andere zijde" creëert? Zoiets als een reflex om de eigen mening/cultuur/whatever te beschermen. Bvb: als men weet dat dergelijke dingen in moskees gebeuren, en als dit nu meer een regel als uitzondering wordt, dat men moskees gaat weigeren/sluiten, wat zal leiden tot reactie van moslimfundamentalisten, en die reactie leidt weer tot reactie van de anti-moslims. Anyway, ik begin toch enorm wantrouwig te worden t.o.v. onze Allah-aanbiddende medemensen, alhoewel ik bvb. geen probleem heb met Columbianen, Japanners, Russen, ... Groeten, D PS: ja, D, de zoon van Eric. Ik heb blijkbaar in m'n nieuwslezer het verkeerde emailadres ingesteld |
![]() |
#4 |
|
![]() Poster666 schreef:
> http://video.google.co.uk/videoplay?...ercover+mosque Bedankt voor de link, ik heb m'n helemaal uitgekeken. Toch merkwaardig dat precies de Saudi's met hun Wahabieten de beste vriendjes zijn met de VS, terwijl de heel wat gematigder Soenieten en Sjiieten het moeten ontgelden in Irak. De Marokkaanse en Egyptische (en zeker de Turkse) islamitische intelligentsia zijn nog veel minder blij met de Wahabieten dan de Britten. Een tweede bedenking is dat wanneer het VB nog maar 10% zou uitkramen van wat in Birmingham publiek wordt gepredikt, het stante pede zou hangen wegens haatzaaierij. mvg, H.M. |
![]() |
#5 |
|
![]() Vitae forma vocatur [email protected], die 19 Jan 2007 11:32:22
-0800, in littera <[email protected]. com> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Poster666 schreef: > >> http://video.google.co.uk/videoplay?...ercover+mosque > >Bedankt voor de link, ik heb m'n helemaal uitgekeken. Toch merkwaardig >dat precies de Saudi's met hun Wahabieten de beste vriendjes zijn met >de VS, terwijl de heel wat gematigder Soenieten en Sjiieten het moeten >ontgelden in Irak. De Marokkaanse en Egyptische (en zeker de Turkse) >islamitische intelligentsia zijn nog veel minder blij met de Wahabieten >dan de Britten. Een tweede bedenking is dat wanneer het VB nog maar 10% >zou uitkramen van wat in Birmingham publiek wordt gepredikt, het stante >pede zou hangen wegens haatzaaierij. Reden te meer om de olie door nieuwe energiebronnen te vervangen zodat we die kut-salafieten en wahhabieten niet meer nodig hebben. Zij hebben ons in hun greep door hun olieproductie. Mochten de Vlamingen even slim zijn als de Saudi's, dan hadden we allang de heerschappij over België. >mvg, H.M. -- Fusti |
![]() |
#6 |
|
![]() On 19 Jan 2007 11:32:22 -0800, [email protected] wrote:
>Poster666 schreef: > >> http://video.google.co.uk/videoplay?...ercover+mosque > >Bedankt voor de link, ik heb m'n helemaal uitgekeken. Toch merkwaardig >dat precies de Saudi's met hun Wahabieten de beste vriendjes zijn met >de VS, terwijl de heel wat gematigder Soenieten en Sjiieten het moeten >ontgelden in Irak. De Marokkaanse en Egyptische (en zeker de Turkse) >islamitische intelligentsia zijn nog veel minder blij met de Wahabieten >dan de Britten. Een tweede bedenking is dat wanneer het VB nog maar 10% >zou uitkramen van wat in Birmingham publiek wordt gepredikt, het stante >pede zou hangen wegens haatzaaierij. Tja, die Saoudi's hoeven dan ook maar hun vinger in het zand te duwen en er spuit olie uit, bij wijze van spreken. De VS is al heel lang de eerste partner van dat land: ze hebben de ingenieurs geleverd, de installaties, kortom zonder de VS is er heel veel olie in S-A maar het zou in de grond blijven zitten. Vergelijk de Saudi's maar met een verwend kind, welk altijd alles op zijn schoot is geworpen. En je moet weten hoe je zo'n verwend kind aanpakt, als je er wat van wil... K |
![]() |
#7 |
|
![]() On Sat, 20 Jan 2007 00:23:09 +0100, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Reden te meer om de olie door nieuwe energiebronnen te vervangen zodat >we die kut-salafieten en wahhabieten niet meer nodig hebben. Zij >hebben ons in hun greep door hun olieproductie. > >Mochten de Vlamingen even slim zijn als de Saudi's, dan hadden we >allang de heerschappij over België. Huhum, ik zet straks een nieuwe woning, 240 m2 in 2 lagen, benodigd verwarmingsvermogen: 6 kW... (bij -8) We zijn slimmer, als we willen. Nu nog de auto's... K |
![]() |
#8 |
|
![]() /-/ wrote:
>>Reden te meer om de olie door nieuwe energiebronnen te vervangen zodat >>we die kut-salafieten en wahhabieten niet meer nodig hebben. Zij >>hebben ons in hun greep door hun olieproductie. >> >>Mochten de Vlamingen even slim zijn als de Saudi's, dan hadden we >>allang de heerschappij over België. > > Huhum, ik zet straks een nieuwe woning, 240 m2 in 2 lagen, benodigd > verwarmingsvermogen: 6 kW... (bij -8) Warmtepomp en vloerverwarming? > We zijn slimmer, als we willen. > > Nu nog de auto's... > > K |
![]() |
#9 |
|
![]() Vitae forma vocatur /-/ <[email protected]>, die Sat, 20 Jan 2007
06:04:34 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Sat, 20 Jan 2007 00:23:09 +0100, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >>Reden te meer om de olie door nieuwe energiebronnen te vervangen zodat >>we die kut-salafieten en wahhabieten niet meer nodig hebben. Zij >>hebben ons in hun greep door hun olieproductie. >> >>Mochten de Vlamingen even slim zijn als de Saudi's, dan hadden we >>allang de heerschappij over België. > >Huhum, ik zet straks een nieuwe woning, 240 m2 in 2 lagen, benodigd >verwarmingsvermogen: 6 kW... (bij -8) > >We zijn slimmer, als we willen. Jij bent een uitzondering die de regel helaas bevestigt. > >Nu nog de auto's... Da's een ander paar mouwen, maar het k�*n! > >K -- Fusti |
![]() |
#10 |
|
![]() "Poster666" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Sorry bij deze dan, ik had geen zicht op je volledig standpunt... > Maar is het niet zo dat fundamentalisten "van de ene zijde", > fundamentalistische mensen "van de andere zijde" creëert? Zoiets als een > reflex om de eigen mening/cultuur/whatever te beschermen. > Bvb: als men weet dat dergelijke dingen in moskees gebeuren, en als dit nu > meer een regel als uitzondering wordt, dat men moskees gaat > weigeren/sluiten, wat zal leiden tot reactie van moslimfundamentalisten, > en die reactie leidt weer tot reactie van de anti-moslims. > Anyway, ik begin toch enorm wantrouwig te worden t.o.v. onze > Allah-aanbiddende medemensen, alhoewel ik bvb. geen probleem heb met > Columbianen, Japanners, Russen, ... > PS: ja, D, de zoon van Eric. Ik heb blijkbaar in m'n nieuwslezer het > verkeerde emailadres ingesteld Ik waardeer deze, Ericszoon's, post ten zeerste. Hoop nog iets van je te horen, Poster666. Willy |
![]() |
#11 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Ik waardeer deze, Ericszoon's, post ten zeerste. Hoop nog iets van je te > horen, Poster666. > Willy Bedankt, u hoort nog van mij. Dit weekend beveiliging verzorgd van een fuif in het Waalse, ongeveer 90% (kan meer zijn, maar ik blijf positief) was van buitenlandse origine. Laten we het er op houden dat de politie daar enorm veel werk had, ook al waren zij met een twintigtal agenten + hond daar. Lastige mensen werden daar niet gewoon door ons "buitengewipt", maar de politie nam ze over, en voegde er een paar handboeien en een ritje naar het commisariaat aan toe. Kortom, leuke sfeer,daar... Gegroet, D |