![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vandaag (allez, seffens toch) een plafond aan't maken boven onze trap en dat is niet simpel want het onderste gedeelte wordt tegelijkertijd een zolderluik met weer een trap die op de bestaande trap uitkomt en het bovenste gedeelte is met een rond plafond omdat ik juist onder een dak uitkom.
als ge het niet begrijpt leest ge het nog maar eens ![]() veel geprul kortom en weinig zin ![]() wie is hier momenteel nog aan't verbouwen-knutselen-bricoleren?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij laat je zulke dingen best niet doen, tenzij je wil dat je huis onbewoonbaar wordt verklaard...
![]()
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben momenteel de slaapkamer aan't schilderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() In mijn vorig leven heb ik heel mijn huis gerenoveerd (metsen, betonneke gieten, elektriciteit, gas en water, deuren en ramen, keukenkasten, badkamer en heel de santeboetiek). Maar 'k zou nu de moed niet meer hebben.
En als ge mijn idee wilt over uwe zolder (voor wat 't waard is), graag, maar dan zult ge toch een tekeningske moeten maken, want aan dienen uitleg kan ik niet aan uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets moeilijk aan.
Er bestaan daar speciale trappen, ladders eigenlijk, voor die ge gewoon op uw luik vijst. Als je het lijk opent komt de trap omlaag, doet ge de trap omhoog gaat het luik dicht. De kunst is om het juiste evenwicht te vinden. Laatst gewijzigd door Bobke : 20 januari 2007 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik eens veel tijd en goesting heb post ik wel eens een tekeningetje
![]() |