![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste vrienden,
Kent iemand iets af van fototoestellen? Ik zou mij de Sony T10 aanschaffen voor 310 euro. Betaal ik te veel geld in vgl met de foto-kwaliteit? Of is dit een goede deal? Gezien mijn precaire pecuniaire toestand zou ik eigenlijk liever een goedkoper toestel kopen, maar anderzijds lijkt mij een image stabilisator wel nuttig, net als de compacte afmetingen. Iemand die er iets van kent? Wat ik zoek is feitelijk dit: -een compacte camera (hoe kleiner hoe beter) -degelijke fotokwaliteit (moet niet het allerbeste zijn) -lage prijs (liefst een model dat net gaat verdwijnen dus) Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 22 januari 2007 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() te weinig camera voor te veel geld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben nog altijd dik tevreden van mijn Kodak Z740: een 5-megapixelcamera (ok die Sony heeft er 7 en nog wat, maar 5 volstaat ruimschoots) met 10 X optische zoom. En dat voor 280 euro.
Laatst gewijzigd door Djiezes : 22 januari 2007 om 16:55. Reden: domme alien |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() deze dus ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ja, maar zoiets wil ik echt niet omdat het veel te groot is. ik zoek echt iets compact... en daarvoor wil ik gerust wat aan kwaliteit inboeten.
enig probleem met de T10 (ik wou eigenlijk de T9 voor 250 euro, maar die wordt blijkbaar sinds enige dagen niet meer verkocht, van pech gesproken) is dat de prijs nogal hoog is... ik heb mijn geld feitelijk voor andere dingen nodig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() maar ge hebt wel gelijk dat uw type foto-toestellen de beste zijn (flash staat verder van lens enz)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gewoon dagdagelijks kodakske zijn dat best goei dingen.
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou voor een Canon gaan, maar da's persoonlijk. Sony heb ik al slechte ervaringen mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je geen groot zoombereik hebt is IS (Image Stabilization) overbodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als u budget rond de 300 euro ligt zou k gaan voor een Canon van de Powershot reeks.
Ik heb de deze en ben er bijzonder tevreden van http://www.letsgodigital.org/nl/9393...ic_lumix_fz50/ www.digitalstreet.nl Ik heb daar vorige maand mijn fototoestel gaan halen voor € 488 terwijl datzelfde toestel hier in de meeste winkels voor € 660 werd verkocht. |
![]() |
![]() |