![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe komt het dat iedereen denkt dat het Vlaams Belang door alle media wordt voorgetrokken maar dat de realiteit eigenlijk het omgekeerde zegt! Je moet maar eens aan een linkse vragen hoe de media zijn. Ze zullen allemaal (bij mij toch) zeggen dat het belang zo populair is door de media! Dit vind ik nu eens een prachtige staaltje hypocrisie van hen. Maar hebben jullie hier misschien een andere verklaring voor???
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Het boycotten van het VB geeft ze een groot underdog-gehalte, en dat is 1 van de redenen waarom het VB veel stemmen krijgt. Dus eigenlijk hebben 'de linksen' voor een stuk gelijk als ze zeggen dat de media het VB geholpen heeft in hun groei. Ze kunnen wel moeilijk zeggen dat de media hun doel hebben bereikt, in tegendeel. Zonder het te willen heeft de linkse media het rechtse VB geholpen
![]()
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Dat vindt ik ook onzin, ik wou gewoon aantonen dat ze op 1 bepaald punt wel gelijk hebben. Voor de rest ben ik het volledig met u eens.
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Maar zou er een gegronde reden zijn waarom ze dit constant van de daken schreeuwen?
![]() |
![]() |