![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Tania Derveaux (NEE) - 5 tot 11 februari Elke partij/beweging geeft je redenen om op hen te stemmen. NEE geeft je 10 redenen om NIET op hen te stemmen. In Antwerpen waren ze een fenomeen. Tania Derveaux is het boegbeeld bij de komende verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat was jullie uitslag bij de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen en welke tactieken willen jullie gebruiken om volgende keer beter te scoren?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Resultaat:
4286 stemmen - 1.51% - 0 zetels 1 M. De Bruyn Jan 941 2 Mw. Derveaux Tania 1.167 3 M. Boumaaza Bachir 255 4 Mw. Ceulemans Nicole 262 5 M. Leysen Dries 157 6 Mw. Boumaaza Chriffa 146 7 M. Camerlingo Franco 107 8 Mw. Aouami El Haouaria 140 9 M. De Vooght Bruno 152 10 Mw. Boeckx Christel 455 http://www.vlaanderenkiest.be/ Laatst gewijzigd door Gun : 4 februari 2007 om 18:12. |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien de 8849 burgers die in Antwerpen blanco en ongeldig gestemd hebben allemaal 'NEE' gestemd had die lijst 2 zetels in de Antwerpe gemeenteraad gehaald
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik zou nog liever mijn stem aan de communisten geven, dan aan een debielenpartij die waarschijnlijk het woord 'politiek' niet eens kunnen spellen.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Ons doel was, om zoveel mogelijk mensen te bereiken en daar zijn we vrij goed in geslaagd denk ik. Je moet goed begrijpen dat NEE staat voor ontevreden kiezers, dus waren we natuurlijk blij met zo'n lage score. We willen helemaal niet hoog scoren, we komen op zodat mensen met een onpartijdige proteststem hun misnoegen kunnen uiten, maar hoe lager de score hoe beter! Veel liefs, Tania |
|
![]() |