![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=4402 De politie heeft aan het Coxplein in Borgerhout gisterenmorgen vroeg een Belgisch-Marokkaanse familie met een wel erg agressieve huiszoeking uit bed gezet. Gemaskerd en gewapend viel de politie het pand binnen op zoek naar een verdachte. De familieleden werden allemaal geboeid en moesten op de grond gaan liggen. Volgens de familie was de politie op zoek naar iemand met dezelfde familienaam, die hen totaal onbekend is. De agenten die de inval deden, waren van de lokale Politie van Hasselt. Het Parket van Hasselt wenste niet te reageren.**** Bron ATV*** Tja de politie gaat hier wel behoorlijk in de fout hé,zouden ze ook zo tewerk zijn gegaan als het vlamingen waren?
![]() |
#2 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als het vlamingen waren was het nog niet eens in het nieuws gekomen .
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom niet als ik eens mag vragen,ik denk toch echt dat hier een paar Vberkes bij waren die zich eens goed hebben uitgeleefd hoor
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 februari 2007 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flauwe zever ja. Vooroordelen! Trouwens wat had de persoon in kwestie gedaan? Waarschijnlijk een zware jongen als ze met zovelen binnenstormen. Nogal logisch dat ze dan niet lief en rustig te werk gaan. Denk toch even na. Nu ze fout waren moeten ze dan ook zo snel mogelijk hun fout toegeven, wat altijd kan gebeuren vooral met de buitenlandse namen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik vind het inderdaad verdacht dat hier zoveel furore over gemaakt wordt. Elke week doet de politie dit in Antwerpen, en vrijwel altijd bij Belgen, maak je geen zorgen. Werkten deze mensen mee ? Hadden ze al contact gehad met die familie ? Hoe gevaarlijk was die crimineel waar ze naar op zoek waren (had die toevallig misschien al 3 politieagenten afgeschoten ?), ... Allemaal relevante vragen waar weeral aan voorbijgeschoten wordt. Dat ze klacht indienen als het inderdaad onwettelijk was. Als ze dat niet doen was er duidelijk geen sprake van oneerlijke behandeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Juist. Nu in dit geval zullen ze het kunnen gaan uitleggen en zich moeten gaan beschermen tegen het magische woord "racisme". Wie weet, staan de advocaten van de "jef" al klaar met getrokken wetten. Zou in feite getrokken wapens moeten zijn, maar in deze progressieve samenleving rust op het woord wapens een taboe dus zodoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Daar zit uiteraard een contradictie in dat filmpje.
Stel : je slaat een raam uit, zoals die kerel beweerd. Dan steken er overal glasscherven en het hout daaromheen geraakt beschadigd met duizenden snijsporen. Probeer maar eens. Geen 1 glasscherf. Geen enkel stukje dat blinkt. Niets. Dat raam stak daar nooit in, of het is al tientallen schoonmaakbeurten geleden ingeslagen. Zelfs dan zou je de restanten in de voegen zien zitten. Er stak nooit een raam in die deur. Zo simpel is het. Dan heeft natuurlijk de politie dat ook niet ingeslagen. Hoeveel van de rest van het verhaal is ook gelogen ? Laatst gewijzigd door tomcpp : 7 februari 2007 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wa zou je doen? Braaf op de knietjes zitten met handboeien op de rug. Man toch, da gebeurt waarschijnlijk zowat elke dag, maar tzijn eens marokkanen die onterecht eventjes in de boeien geslagen worden en het is ambras. Als ze info krijgen dat daar een zwaar manneke zit gaan ze nie eerst een koffietje drinken met de mama hé. Nee ze gaan de boel daar zo snel mogelijk oprollen en daarna kijken wie ze kunnen lossen en wie ze willen meenemen. Redelijk standaard als je het mij vraagt. Maar het zijn allochtonen dus de premissie van rassenhaat speelt weer mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je dat ik ooit verontschuldigingen heb gehad? Jong jong toch... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politie-inval Borgerhouts gezin kaderde in cocaïne-onderzoek 07/02/2007 14:59:22
Het Parket van Hasselt laat vandaag weten dat de inval gisteren bij een gezin in Borgerhout kaderde in een onderzoek naar cocaïnehandel. Op 13 plaatsen in Limburg werden in totaal 8 mensen opgepakt, werden 1,3 kilogram cocaîne, 5 auto's en 20 000 euro in beslag genomen. Maar de Borgerhoutse familie, de enige buiten Limburg waar werd gezocht, zegt absoluut niets met die zaken te maken te hebben. Zij nemen een advocaat onder de arm en leggen klacht neer tegen de politie. Behalve een materiële schadeloostelling overwegen ze ook een morele claim. Bij het Hasseltse Parket wil men ontkennen noch bevestigen of er sprake is van een fout. **** Bron/ATV **** Zelf het Parket van Hasselt onkent de fout nog,een regelrechte schande is dat ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 7 februari 2007 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() En waarom zouden ze niks zeggen denk je? Waarschijnlijk loopt het onderzoek nog? Er zijn mensen opgepakt...nu afwachten wat de ondervragingen opleveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan maar verschieten dat Marokkanen problemen hebben met Vlamingen hé
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Amaaai zeg, da's nogal lebberlef !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan dat zijn dat ik hier een klein beetje racisme bespeur
![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen toch gelijk behandeld worden dacht ik?????? Wel, dan moet je maar aanvaarden dat de politie je huis eens kan binnenvallen terwijl je er niets mee te maken hebt (wat trouwens nog niet zeker is aangezien het onderzoek nog loopt). Moeten ze een allochtone drugsdealer zachter aanpakken dan een autochtone. Man toch, stop eens met die "politiek correcte" zever. Het interesseert me uberhaupt geen kloten uit welk land iemand komt. Ik babbel met iedereen op dezelfde manier. Als een Belg mij niet aanstaat dan zal hij het weten en als een Marokkaan mij nie aanstaat dan zal hij het ook weten. Ik moet mij verdorie toch nie inhouden omdat die pipo nu per toeval geen Belg is zeker. Trouwens, wat gezegd van die belgische trucker die vastzat in Marokko zonder deftig proces? Misschien moeten die mensen terug naar daar verhuizen dan zaten ze misschien nu voor een jaar of 5 in de bak in plaats van een gebroken ruitje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom? Als een Marokkaan problemen heeft met de Vlaamse manier van leven dan is het misschien best dat hij een streek zoekt die wel voldoet aan zijn eisen. Of moeten alle Vlamingen misschien een ander leefgebied zoeken zodat de Marokkaanse gemeenschap zich beter kan voelen in Vlaanderen? Het zijn toch dutskes, niet alleen moeten ze al leven in een kouder klimaat, ze moeten ook nog eens rekening houden met al die Vlamingen die hier leven |
|
![]() |
![]() |