![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Omdat ik het - weeral - zeer druk heb, leek het me plezant om in K&K, een beetje van een competitie te organiseren. De competitie draait rond politici die deelnemen aan de forumsessies en de rangschikking wordt bepaald door het aantal berichten dat ze plaatsten. Ook is er een Eerste en Tweede Klasse; de Eerste Klasse is voor politici die een parlementair mandaat bekleden, de Tweede Klasse voor politici die dit niet doen. Verder is er nog een ploegenrangschikking, of noem het partijrangschikking én natuurlijk om een beetje conform de plaatselijke politiek te werken eveneens een kartelrangschikking.
Hier de voorlopige rangschikking: Eerste Klasse Geert Lambert (Spirit) -- 167 berichten Filip De Man (Vlaams Belang) -- 148 berichten Jürgen Verstrepen (Vlaams Belang) -- 93 berichten Ludwig Vandenhove (SP.A) -- 80 berichten Patrick Vankrunkelsven (Open VLD)-- 63 berichten Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) -- 51 berichten Roel Deseyn (CD&V) -- 48 berichten Claude Marinower (Open Vld) -- 33 berichten Hugo Coveliers (Vlott) -- 18 berichten Tweede Klasse Hans Van Cauter (BUB) -- 193 berichten Tania Derveaux (NEE) -- 91 berichten Louis Ide (NV-A) -- 85 berichten Dirk Van Duppen (PvdA+) -- 37 berichten Partijrangschikking Vlaams Belang -- 241 berichten BUB -- 193 berichten Spirit -- 167 berichten Open VLD -- 96 berichten NEE -- 91 berichten NV-A -- 85 berichten SP.A -- 80 berichten Lijst Dedecker -- 51 berichten CD&V -- 48 berichten PvdA+ -- 37 berichten Vlott -- 18 berichten Kartelrangschikking VB/Vlott -- 259 berichten SP.a/Spirit -- 247 berichten BUB -- 193 berichten CD&V/NV-A -- 133 berichten Open VLD -- 96 berichten NEE -- 91 berichten Lijst Dedecker -- 51 berichten PvdA -- 37 berichten Misschien kan één of andere gokchinees een weddenschap openen over hoe de uiteindelijke rangschikking eruit zal zien? Verder is deze topic totaal nutteloos, maar ondertussen vulde ik toch mijn tijd terwijl de patatten staan te koken.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 19 februari 2007 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel interessant dat het VB het actiefst is... Misschien uit betrokkenheid met de bevolking?
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 19 februari 2007 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan Deman zijn reacties te lezen was het eerder een betrokkenheid met zijn eigen kiezers en minder met de rest van de bevolking.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() een zeer veelzeggende competitie.
![]() misschien kan je ook een comptetitie voor de meeste spelfouten, langste haar, hoogste leeftijd, .. Als je dan toch zo weinig tijd hebt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als je de inhoud gaat bestuderen, staat Deman op de laatste plaats...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Vooral de posts van Jo Van Deurzen zetten me aan tot nadenken. Diepzinnig!
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Misschien hebben mensen gewoon meer vragen voor VB'ers, of misschien moet er wel steeds doorgevraagd worden omdat ze erg slecht antwoorden. ![]()
![]() |
![]() |