![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() ,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo
langzamerhand steeds minder welkom.'' Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder Fatima Elatik op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders op de benoemingen van Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb tot staatssecretaris. Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in het kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een Turks paspoort en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, je trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt niet uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt te ver. Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece |
![]() |
#2 |
|
![]() On Tue, 20 Feb 2007 08:54:57 +0100, Heinrich wrote
(in article <[email protected]>): > ,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo > langzamerhand steeds minder welkom.'' > > > > Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder Fatima Elatik > op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders op > de benoemingen van Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb tot staatssecretaris. > > > Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in het > kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een Turks paspoort > en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. > > Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, je > trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt niet > uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt te ver. > Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' > http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece > > > Haar kopvod zakt af? Nou mijn Staphorster hoofdbedekking zakt af als ik lees dat de opvolger van Aboutaleb moet voldoen aan de eis "bicultureel'! Waar is de tijd at 'geschiktheid voor de functie' belangrijker was dan 'afkomst'? |
![]() |
#3 |
|
![]() >,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo
>langzamerhand steeds minder welkom.'' Hoezo "welkom"? Ze is toch gewoon nederlands? Wat een reactie omdat een of andere clown in de tweede kamer wat roept. > Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder Fatima > Elatik op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van > Geert Wilders op de benoemingen van Nebahat Albayrak en Ahmed > Aboutaleb tot staatssecretaris. > > > Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in > het kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een Turks > paspoort en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. > > Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je > participeert, je trekt je het wel en wee van dit land aan en dan > krijg je dit. Het maakt niet uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon > niet bij. Dit gaat me echt te ver. Hier zakt mijn hoofddoekje van > af.'' http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece |
![]() |
#4 |
|
![]() "Heinrich" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > ,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo > langzamerhand steeds minder welkom.'' > > > > Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder Fatima > Elatik op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert > Wilders op de benoemingen van Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb tot > staatssecretaris. > > > Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in het > kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een Turks paspoort > en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. > > Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, je > trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt > niet uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt te > ver. Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' > http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece What`s youre point brother??.......? |
![]() |
#5 |
|
![]() "Heinrich" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > ,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo > langzamerhand steeds minder welkom.'' > > > > Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder Fatima > Elatik op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert > Wilders op de benoemingen van Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb tot > staatssecretaris. > > > Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in het > kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een Turks paspoort > en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. > > Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, je > trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt > niet uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt te > ver. Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' > http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece Mooi, dat is dan alweer een stap in de goede richting. Als je maar volhoud dan snappen ze het uiteindelijk wel.;o) ("Dit gaat me echt te ver. Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'') |
![]() |
#6 |
|
![]() "Heinrich" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > ,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo > langzamerhand steeds minder welkom.'' > > > > Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder Fatima > Elatik op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert > Wilders op de benoemingen van Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb tot > staatssecretaris. > > > Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in het > kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een Turks paspoort > en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. > > Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, je > trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt > niet uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt te > ver. Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' > http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece Hoe voorspelbaar is de reactie van kutje Elatik weer. In plaats dat ze eens een keer rustig, of nog beter niet reageert gaat ze weer verontwaardigd staan te krijsen en kruipen ze weer in hun slachtofferrol zoals moslims gewoonlijk doen als iemand iets zegt wat ze niet bevalt. Wat is de islam toch een enorme verrijking voor Nederland sinds de kerken leegstroomden. Gatverdamme bah! |
![]() |
#7 |
|
![]() On 20 feb, 18:01, "F@ber" <[email protected]> wrote:
> "Heinrich" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] .nl... > > > > > > > ,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo > > langzamerhand steeds minder welkom.'' > > > Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder Fatima > > Elatik op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert > > Wilders op de benoemingen van Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb tot > > staatssecretaris. > > > Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in het > > kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een Turks paspoort > > en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. > > > Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, je > > trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt > > niet uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt te > > ver. Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' > >http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece > > Hoe voorspelbaar is de reactie van kutje Elatik weer. In plaats dat ze eens > een keer rustig, of nog beter niet reageert Ze is gewoon gebeld door het AD. Moet ze dan zeggen dat ze van H punt Faber moest zeggen dat ze beter niets kan zeggen? >gaat ze weer verontwaardigd > staan te krijsen en kruipen ze weer in hun slachtofferrol zoals moslims > gewoonlijk doen als iemand iets zegt wat ze niet bevalt. Wat is de islam > toch een enorme verrijking voor Nederland sinds de kerken leegstroomden. Is dat ook al de schuld van de moslims? > Gatverdamme bah! Wil je er over praten? Wat voel je hier nu bij? |
![]() |
#8 |
|
![]() "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> wrote:
> On 20 feb, 18:01, "F@ber" <[email protected]> wrote: >> "Heinrich" <[email protected]> schreef in >> berichtnews:[email protected] .nl... >> >> > ,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo >> > langzamerhand steeds minder welkom.'' >> >> > Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder >> > Fatima Elatik op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid >> > (PVV) van Geert Wilders op de benoemingen van Nebahat Albayrak en >> > Ahmed Aboutaleb tot staatssecretaris. >> >> > Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in >> > het kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een >> > Turks paspoort en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. >> >> > Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je >> > participeert, je trekt je het wel en wee van dit land aan en dan >> > krijg je dit. Het maakt niet uit hoe je je inzet, je hoort er >> > gewoon niet bij. Dit gaat me echt te ver. Hier zakt mijn >> > hoofddoekje van af.'' >> > http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece >> >> Hoe voorspelbaar is de reactie van kutje Elatik weer. In plaats dat >> ze eens een keer rustig, of nog beter niet reageert > > Ze is gewoon gebeld door het AD. Moet ze dan zeggen dat ze van H punt > Faber moest zeggen dat ze beter niets kan zeggen? Nee hoor, ze heeft mooi in samenspel met Asscher gereageerd: hij krijst over deportaties naar de zuidpool, en zij vervolgens dat ze zich niet meer welkom voelt. |
![]() |
#9 |
|
![]() "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > On 20 feb, 18:01, "F@ber" <[email protected]> wrote: >> "Heinrich" <[email protected]> schreef in >> berichtnews:[email protected] .nl... >> >> >> >> >> >> > ,,Waar zijn we hier in dit land helemaal mee bezig? Ik voel me zo >> > langzamerhand steeds minder welkom.'' >> >> > Met deze woedende uitval reageert Amsterdams deelraadwethouder Fatima >> > Elatik op de aantijgingen van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van >> > Geert >> > Wilders op de benoemingen van Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb tot >> > staatssecretaris. >> >> > Volgens de PVV moeten mensen met een dubbele nationaliteit niet in het >> > kabinet zitten. Albayrak heeft naast een Nederlands ook een Turks >> > paspoort >> > en Aboutaleb een Marokkaans papiertje. >> >> > Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, >> > je >> > trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt >> > niet uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt >> > te >> > ver. Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' >> >http://www.ad.nl/amsterdam/stad/article1104327.ece >> >> Hoe voorspelbaar is de reactie van kutje Elatik weer. In plaats dat ze >> eens >> een keer rustig, of nog beter niet reageert > > Ze is gewoon gebeld door het AD. Moet ze dan zeggen dat ze van H punt > Faber moest zeggen dat ze beter niets kan zeggen? Zeg ik dat? Waarom gaat dat viswijf elke keer weer zo tekeer? Dat vroeg ik me af. > >>gaat ze weer verontwaardigd >> staan te krijsen en kruipen ze weer in hun slachtofferrol zoals moslims >> gewoonlijk doen als iemand iets zegt wat ze niet bevalt. Wat is de islam >> toch een enorme verrijking voor Nederland sinds de kerken leegstroomden. > > Is dat ook al de schuld van de moslims? Nee, 1X raden wie de schuld daarvan is. >> Gatverdamme bah! > > Wil je er over praten? > Wat voel je hier nu bij? Walging. Die bekopdoekte kenau heeft al twee criticasters zien sneven, Pim en Theo maar het is haar (en jou ook) kennelijk niet genoeg. |
![]() |
#10 |
|
![]() On Tue, 20 Feb 2007 08:54:57 +0100, Heinrich wrote:
>Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, je >trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt niet >uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt te ver. >Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' Was dat maar waar. Die allochtoon doet helemaal niet mee. Laat ze eerst maar eens die kopvod in de open haard gooien en een voorbeeldfunctie vervullen voor andere allochtonen die de onderdrukking van die islam spuugzat zijn. Daarna praten we verder. -- Joop |
![]() |
#11 |
|
![]() "Joop Letteboer" <nomail@wannabe_.nl.invalid> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 20 Feb 2007 08:54:57 +0100, Heinrich wrote: > >>Elatik komt op voor haar partijgenoten. ,,Je doet mee, je participeert, je >>trekt je het wel en wee van dit land aan en dan krijg je dit. Het maakt >>niet >>uit hoe je je inzet, je hoort er gewoon niet bij. Dit gaat me echt te ver. >>Hier zakt mijn hoofddoekje van af.'' > > Was dat maar waar. Die allochtoon doet helemaal niet mee. Laat ze > eerst maar eens die kopvod in de open haard gooien en een > voorbeeldfunctie vervullen voor andere allochtonen die de > onderdrukking van die islam spuugzat zijn. Daarna praten we verder. Zoals Albayrak, die geen hoofddoek draagt? |