![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat spreekt het meest aan? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 57,14% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welk van onderstaande (heel) korte boekbeschrijvingen spreekt u het meest aan?
1 De zelfmoord van een psychiatrisch patiënt en de dood van een bejaarde man lijken met elkaar in verband te staan ... 2 Inspecteur Cato Isaksen onderzoekt de moord op een oude vrouw en de verdwijning van haar kleindochter. 3 In Wrightsburg is een seriemoordenaar aan het werk. De politie roept de hulp in van privédetectives Sean King en Michelle Maxwell. Veel aanwijzingen zijn er niet, maar King en Maxwell zien een patroon: de seriemoordenaar imiteert beruchte voorgangers en laat elk slachtoffer achter met een horloge om de pols. 4 Als Dylan O'Connor en zijn autistische broer Shep nietsvermoedend hun hotelkamer binnenkomen, worden ze overmeesterd. Een 'dokter' injecteert hen met een onbekende stof en vertelt dat ze nu de dragers zijn van iets wat hun leven zal veranderen. Maar ze moeten wel rennen voor hun leven, omdat 'ze' hen anders zullen doden ... 5 Het geordende leven van Sanne, een eenzame schrijfster, wordt ruw verstoord als zij een man leert kennen. 6 Het aangrijpende levensverhaal van Jack Burns, die samen met zijn moeder op zoek gaat naar zijn vader. 7 Prachtige roman over de wreedheden achter de wanden van rijstpapier. Indrukwekkend tot de laatste bladzijde! 8 De jonge Paulina wordt au pair in Parijs. Maar dan loopt alles anders dan aanvankelijk gepland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Euh, geeneen?
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Seriemoordernaars zijn altijd goed voor een boek of een film.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() 7
Prachtige roman over de wreedheden achter de wanden van rijstpapier. Indrukwekkend tot de laatste bladzijde! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alle 8 in 1: namelijk de gazet
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Boek 7 lijkt het populairst. Komt dat omdat je de link kan leggen met de titel van dit bekende boek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dan volg ik maar jullie 'raad' en schaf me Dagboek van een geisha aan via ECI. [door Arthur Golden]
![]() |
![]() |
![]() |