![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals jullie zien heb ik mijn avatar AANGEPAST aan de nieuwe multiculstroming waarbij vrouwen hoofddoeken moeten dragen....
toch even wat meer info over mijn vorige Avatar: Circe werd daar voorgesteld door J.W.Waterhouse: ![]() ![]() Citaat:
In plaats daarvan volg ik de opgelegde richtlijn van gelijkheid en heb me als gehoofddoekte vrouw laten afbeelden (wat uiteraard niets meer met de mythische figuur waar ik mijn inspiratie uit haal te maken heeft) WHO CARES? zolang het maar de "nieuwe" cultuur is die is gebaseerd op een geesteszieke man uit het jaar 600! Gewoon een vraagje! Kijk even naar dit kunstwerk en vraag je af of je bereid bent dat allemaal op te geven voor een dictatoriaal regime dat langzaam in uw cultuurpatrimonium insijpelt. vooraleer je afwijzend en vol walging deze topic sluit: Vraag je af waar de overblijfselen van de - dikwijls - hoogstaande culturen gebleven zijn die nadien door de moslim werden overgenomen. Wie heeft ze terug hun waarde gegeven? de moslims???? of de toenmalige kolonisten? (Napoleon, Engeland in Egypte, de Engelsen in Perzie...) Aan de lezer de vraag... Wie heeft opgravingen verricht? De moslims die het land hadden overspoeld met hun "Jihad"in navolging van hun profeet? Ik heb Egypte bezocht. Ik heb daar gezien dat bij heel veel tempels de hierogliefen totaal bewust beschadigd werden en van de gezichten ontdaan. Bij mijn vraag wie dat gedaan had kreeg ik als antwoord (en ik slikte het toen nog gewoon binnen) dat dit door de eerste christenen was gedaan.... ![]() Pas jaren later zag ik die Boeddhabeelden voor mijn ogen op TV, ontploffen in Afghanistan en leerde ik dat moslims geen afbeeldingen van mensen mogen maken of hebben.... Vergeet daarbij niet dat de meeste boeken uit de oudheid door de moslims vernietigd werden (nadat ze in het arabisch mochten vertaald worden door de Joden - en bedenk daarbij denodige censuur die er bij te pas kwam - waarom moesten de originele werken anders vernietigd worden?) Kijk nog even naar het kunstwerk dat Waterhouse gemaakt heeft naar de mythische figuur die door Homeros geschapen werd.... en geniet ! (zo lang het nog mag). Deze bestaat alvast niet meer: ![]() @ Filo: dat is dus minder lang geleden dan de christelijke vernietigingen voor zover ik weet! Misschien weet jij het beter?[size=6][/size][size=7][/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Jammer. Circe en haar afbeelding pasten bij je temperament.