![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte,
Graag zou ik om uw medewerking vragen aan een onderzoek. Het betreft een onderzoek rond nieuwe communicatietechnologieën dat kadert binnen een thesisverhandeling aan de vakgroep Communicatiewetenschappen (Universiteit Gent). In het belang van het onderzoek vragen wij u de vragen zorgvuldig te lezen en waarheidsgetrouw te beantwoorden. Dit onderzoek wordt enkel vanuit wetenschappelijke bedoelingen opgezet en heeft geen enkel commercieel doel. Alle vergaarde informatie wordt uiteraard volledig anoniem behandeld. U kan de enquête terugvinden op www.mobieletelevisie.net Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kan u ons steeds contacteren. Ik bedank u alvast voor uw medewerking Hoogachtend, Jurgen De Vos Promotor: Prof. Dr. Eric Dejonghe |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() Als ge die dingen nog wat langer wilt maken..... Lijkt me trouwens puur een commerciële enquête. Heeft de prof relaties misschien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Nee hoor, ik heb zelf het thesis onderwerp gekozen en de prof heeft het goedgekeurd.
De bedoeling is om profielen op te stellen van toekomstige gebruikers van mobiele televisie. Alleszins bedankt voor het invullen van de enquête, tot mijn spijt moet ik toegeven dat het aan de lange kant is, wegens tijdsgebrek is het immers niet mogelijk voor ons als student om aan pre-testen te doen om het aantal vragen te reduceren. Maar ik ben er zeker van dat de mensen op dit forum meer dan capabel zijn om de vragen te doorstaan ![]() Laatst gewijzigd door Intred : 6 maart 2007 om 12:14. |
![]() |
![]() |