![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Ik wik graag een openlijke braag stellen;
bestaat de BEB nog? Andere beweren van wel, ander van niet, ander enkel in West-Vlaanderen. En bij de open brief 'BUB enigste nationale partij', zie je ineens een reactie (nog maar van 15/12/'03, dus pas geleden, dus zou je denken dat ze nog bestaat) van de ondervoorzitter van de BEB die het tegendeel beweert. En Gustaf, wat ik dacht dat hij bij de BUB was ontslagen is nu nationaal voorzitter... Dus is de BUB nu in feite de enige nationale partij? Een zeer rare situatie.. De BUB wil alle eer op zich nemen zou je zo denken. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De BEB in België is een aardgasmaatschappij .
Ik ken de BEB niet als politieke partij . ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet. Vivant en PVDA zijn ook nationale partijen. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() even ter verduidelijking:
BEB: België - Europa - Belgique Dit is een partij die ooit in Oost-Vlaanderen 16 gemeenteraadszetels had. Ze zijn ook enkel actief in Oost-Vlaanderen, behalve in 2003 toen ze in een samenwerking met BUB voor de federale verkiezing opkwam in Oost-Vlaanderen, onder de lijstnaam BUB-BEB. De BEB wordt geleid door Guy Cleyman en Gustaaf Janssens. Officieel bestaat hij nog, ze zouden zelfs een website starten, aldus Guy Cleyman in een doodnormale email naar BUB-Antwerpen. De vraag of ze zullen kunnen opkomen in 2004 is groot. Vorig jaar hebben ze niemand weten te verzamelen om voor Oost-Vlaanderen handtekeningen te verzamelen. Dit leidde tot ongenoegen vanwege de zeer actieve BUB-militanten, die al het werk van Cleyman en Aelbrecht moesten overnemen (Patriot kan dit beamen). BEB is uiteindelijk opgestapt, en ze lieten ons weten dat Gustaaf Jansens nu bij hen is. een website van BEB kan ik niet geven. Nu, even ter informatie: BEB is alles wat de 'modale Belgicist' wordt verweten: inactief, onrealistisch, en ouderwets. Ze worden wel een "salonbelgicisten" genoemd. Dit is niet als smaad bedoeld, eerder als stelling: BUB is de enige actieve Belgischgezinde partij.
#8 |
Banneling
|
![]() Zie maar dat ge beter doet dan 0.3%
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De beste stuurlui staan steeds aan wal(bekritiseren,niets realiseren). ![]() |
||
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Nello''BUB is de enige actieve Belgischgezinde partij''.
Waar, en wanneer kunnen wij deelnemen aan die activiteiten van de B.U.B. ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ik denk niet dat die bestaan. ik vind ze toch nergens terug en ik heb er nog nooit van gehoord.
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, en op google kom je dan uit op een anti-racistische site die verwijst naar het extreem-rechtse verleden van oa Alain Escada bij de anti-semitische BEB ![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() @ BUB-leden
Wanneer zullen we op de site van de BUB kunnen lezen of er een ledencongres komt en of er acties gedaan worden?
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mag ik de mensen die interesse hebben in de band van het debat overigens vragen zich uiterlijk vrijdag in te schrijven via www.bu-a.be?
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor diegene die geen zin hebben om te surfen naar het adres van de BUB:
Tot op heden zijn er nog geen aanmeldingen geweest voor de videoavond. BUB-Antwerpen is echter niet van plan enig iemand te weigeren, zoals sommigen onterecht vrezen. Indien u dus wenst te komen, volstaat het een email te sturen naar [email protected] met uw naam en telefoonnummer zodat wij u kunnen contacteren indien nodig. Ter informatie: uw gegevens zijn strikt vertrouwelijk, en worden enkel gebruikt voor het hierboven vermelde doel.
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vergeet ook de publicatie niet te lezen: "FDF wil Nederlands uit Brussel", en discussieer erover op het BU-A-forum. Zoals eerder gezegd: hou het sereen, zoals Jan Vandenberghe reeds doet.
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|