![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn computer draait met windows 2000. Ik probeer up to daten , zowel de windows 2000 als de andere programma's van office. Doch bij het downloaden van updates vraagt men constant naar het bestand 'data1.msi', nergens terug te vinden in mijn computer.
Moet ik een dure CD-rom gaan kopen? Of kan het anders? Antoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Uw computer formateren volstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() antoon, uwe pc is naar de kloten jong. Koopt u ne nieuwe en 'k zal u 20€ geven voor uwen ouwe (daarmee is 'em uit uw weg) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge wilt ne mens dan es helpen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() PCLinuxOS 2k4 is een bootable versie waar ik al goede dingen over gehoord heb. Je kan linux dus uitproberen zonder iets te moeten installeren. Worth a try, no ?
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wou gewoon een extra postje plaatsen.
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor Office: welke versie heb je? Want updaten maakt in veel gevallen weinig uit.
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De updates probeer ik via de web site van microsoft downloads. Het was gratis. Mijn versie van Office is Office 2000 'standard' Ik heb toen die CD rom van office 2000 gekocht (die heb ik nog). Ik moet alles nog eens updaten. Het is gelukt voor bijvoorbeeld de excel om naar versie 6.0 te gaan ipv 5.0. (ook via downloads). Maar andere windows updates lukken niet, en ook een aantal van mijn andere office programma's vragen om update. Ik probeerde dus onlangs om office 2000 SP3 te downloaden, maar toen vroeg het om eerst de office 2000 SR1 te downloaden. Toen ik dat probeerde te doen dan mocht ik na 30 minuten vernemen dat het bestand 'data1.msi' niet vindbaar was, en dat ik daarom de 2 CD-roms van office 2000 moest herin,stalleren. Mijn office 2000 standard versie heeft maar een enkele CD-rom. En die deed het niet. I'm a little lost. Ik moet nu wel weg, en zal pas morgen het antwoord kunnen lezen. Op voorhand bedankt voor diegene die mij helpt (of tenminste probeert). ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oh ja: als u indertijd de computer gekocht heeft met Windows en Office erop geïnstalleerd ZONDER daarbij de cd-roms te krijgen, kan u terug naar de winkel gaan en deze cd-roms eisen, aangezien zij (waarschijnlijk buiten uw wil om) u illegale software verkocht hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok,
Windows 2000 updaten is een goed idee. Het best update je via de site van windowsupdate. Indien het nog niet gebeurd is kan je best eerst het servicepack installeren. Die is momenteel aan nummer 4 toe. Het is dus SP4. Normaal zou windowsupdate dat voor jezelf moeten uitpluizen. Je kan dat servicepack installeren als je de andere niet hebt geinstalleerd. Wat Office 2000 betreft. Er zijn eigenlijk geen belangrijke updates in die paketten. Zelf heb ik ook al problemen ondervonden na het installeren van die service-packs (Office setup werd elke keer gestart als ik een Officeprogramma opende).. Ik denk dus dat het eigenlijk onnodig is. De weinige verbeteringen, die echt wel details zijn, wegen volgens mij niet op tegen de nadelen. Wil je toch installeren: eerst Office SR1a in de juiste taal downloaden en installeren. Daarna SR3 installeren. Let op de a, die is belangrijk voor windows 2000 installaties. Je vind de eerste update hier: http://office.microsoft.com/download...O2kSR1DDL.aspx Kies rechtsboven de juiste taal! Bij windows is dat anders. Er zijn bvb beveiligingsproblemen zo serieus zijn dat je eigenlijk alle updates moet installeren.
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb in se niets tegen illegale software, maar ik vind wel dat ilegale software DUIDELIJK illegaal moet zijn, zodat de kopers WETEN dat ze illegale software kopen. Illegale software verkopen, maar zeggen dat het legaal is, vind ik ronduit verachtelijk. |
||
![]() |
![]() |