![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Al dat gezever
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() En nu de staalharde bewijzen, Tacitus. Je bezondigt je aan een soort demagogie die zelfs het Vlaams Blok niet meer durft te hanteren.
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel ik geef Tacitus ne keer gelijk. Weg met die BUB!
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bepaalde individuen schaden de werking en de sfeer binnen de partij(o.a.de Voorzitter). Wanneer de huidige Voorzitter geen stap opzij wil doen, is deze partij geen lang leven meer beschoren denk ik. Een intelligente advocaat moet toch inzien wanneer hij geen onbesproken persoon is binnen zijn partij(onhoudbare situatie). Wanneer een Voorzitter van een politieke partij, de oorzaak is van de feiten, nl.dat er meer leden de partij verlaten, dan dat er leden worden aangeworven, dan heeft men het democratisch recht, om de positie van de Voorzitter in vraag te stellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie ben ik om de BUB te verbieden. Ik laat het aan de BUB-leden over om te beslissen of ze een goede voorzitter hebben en of hun partij nog veel zin heeft.
#7 |
Parlementslid
|
![]() Ik zal deze Petitie nooit ondertekenen, en wel om de redenen dat ik niet de "goddelijke" macht heb om een partij te verbieden. Ze hebben eveneveel bestaansrecht dan VLD, SP.a of Resist, al ben ik het niet eens met hun inhoud, programma, leiding en democratisch gehalte.
Tacitus, hoe kan je nu zoiets doen. Als ik me niet goed voel bij de SP.a en daar vertrek zal ik hen erna nooit verketteren. Je hebt er jaren garant voor gestaan, er deel van uitgemaakt. Met deze petitie doe je geheel afbraak aan je politiek gehalte, je geloofwaardigheid. In ieder geval.......way to go, Tacitus ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben even gaan kijken naar de petitie en er hebben nog maar 3 mensen getekend.
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd heb ik zelfs de moeite nog niet genomen om te gaan kijken...
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik zou wel gek zijn om een anti-BUB-petitie te ondertekenen. De beste propagandisten van de Vlaamse Zaak een beetje stokken in de wielen steken zeker?
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In een democratie heeft iedereen het recht om een vereniging te stichten en kieslijsten in te dienen (mits genoeg handtekeningen of steun van politici). Als jij dat symbolisch wil verbieden, dan toon jij je symbolisch als de antidemocraat die je niet-symbolisch bent. Dat je wil lachen met de BUB, dat kan ik begrijpen, maar verbieden is belachelijk. De BUB zal bestreden worden door de kiezer, dat is al wat er nodig is.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwijder de petitie.
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er, Tacitus? Weer iets nodig om in de belangstelling te staan?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() UPDATE - UPDATE
Er hebben al 12 mensen getekend.
#19 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Petitie gesloten.
|
![]() |