![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ik heb hem hier al eens eerder neergezet:
![]() the world is mad! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ja ja
![]() the world is mad! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, heb ik nu hallucinaties of duiken er hier posts van Pindar even op om dan weer onmiddellijk te verdwijnen???
EDIT: ah zo, nu een aparte thread ... ![]() EDIT 2: en mijn post is mee verhuisd! ![]() ![]() EDIT 3: voor alle duidelijkheid, deze post stond eerst in de NWO-thread, waar Pindar kennelijk afbeeldingen postte die dan door de mods prompt verwijderd werden. Ik vreesde even dat de chemtrails echt op mijn hersenen inwerkten ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 maart 2007 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() nou moe wat zijn ze weer randdebielig en achterlijk bezig!
wie bepaalt zo maar even waar dit komt te staan???? ik heb er maar een woord voor: BELACHELIJK EN INFANTIEL! the world is mad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 maart 2007 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() het is duidelijk dat degene die dit doet geen enkel idee heeft waat dit overgaat!!!!
weer zoiets gedaan zonder overleg! bespottelijk gewoon the world is mad! Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit is een discussieforum. In Koetjes en Kalfjes kan je dit wel en daarom besloten wij uw afbeeldingen in een apart draadje hier te plaatsen. In de hoop u hiermee van dienst te zijn geweest ![]() Groeten wij u. Flying...
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pindar had beter zijn afbeeldingen in één post gezet en gezegd, hier enkele afbeeldingen die te maken hebben met de NWO of iets in die aard. Want ze hebben weldegelijk met het onderwerp te maken.
Wat ik niet goed begrijp is dat Pindars post dan uit 9/11 of NWO draad verwijderd worden, maar dit , dit, dit en dit soort bullshit dan wel blijft staan. Ook vind ik het niet kunnen dat er geen nieuwe draden kunnen opgestart worden met belangrijk internationaal nieuws, waar het vanuit een nwo standpunt bekomentarieerd wordt. Die wordt direct samengesmeten met de NWO draad. Iedereen staat toch vrij zijn eigen mening te geven op een discussieforum.
![]() |
![]() |
#20 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |