![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() En God sprak, ik zie de Wilde wateren.
Dat Christen Genesis gelul is echt voer voor mentaal minder bedeelden Wow, in 7 dagen schiep God, ongeveer 4300 jaar geleden deze gehele wereld. Christen necrofilie & pedofelie in de kerk, heel jonge meisjes mogen maagdelijke bruidjes worden van wijlen onze Heer J.C. geboren te Nazareth. Is dat niet pervers, zingen de de door priesters betaste koor knaapjes een toontje hoger. + Dagoberth + |
![]() |
#2 |
|
![]() + Dagoberth + wrote:
> En God sprak, ik zie de Wilde wateren. Het proza van Dagoberth lijkt op het rijden over een hobbelige weg, in de eerste versnelling, met de voet op de koppeling. Ik wil Dagoberth behouden voor dit nieuwsgroepje, want ik lach mij telkens weer de tranen. Dus ga vooral door, Dagoberth! Je hebt een fan. |
![]() |
#3 |
|
![]() yew betcha <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > + Dagoberth + wrote: > > > En God sprak, ik zie de Wilde wateren. > > Het proza van Dagoberth lijkt op het rijden over een hobbelige weg, in > de eerste versnelling, met de voet op de koppeling. > Moet je toch eens aanwijzen op mijn rollator. > > Ik wil Dagoberth behouden voor dit nieuwsgroepje, want ik lach mij > telkens weer de tranen. > Huilebalkellende troef dus. > > Dus ga vooral door, Dagoberth! Je hebt een fan. Yep Yew, ik blijf doorgaan totdat je er definitief in blijft hangen. ![]() + D + |