![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over spelletjes, computerspelletjes meer bepaald. The kingdom of loathing is er een waar ik nu zoal een jaar verslaafd aan ben.
Het is een spel zoals ik nog nooit had gezien en wat nog beter is, het is volledig gratis. Niet alleen gratis, het is ook niet nodig van het spel te kopen of ook maar iets te downloaden. Het enige dat je moet hebben is een E-mail adres, eender welk, hotmail of eender welk er dan ook beschikbaar is. Gewoon aanloggen en een account maken. Voor de mensen die het is willen proberen geef ik hier dan ook de link. Ik zou zeggen, als je je verveelt of wat tijd over hebt: http://www2.kingdomofloathing.com/lo...000cc44dc0602e Voor de mensen die het bevalt en misschien hulp nodig hebben stuur een ingame message naar Stapper, dat is mijn ventje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Er heeft dus echt niemand gereageerd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik speelde toen vollen bak Tribal Wars ...
![]()
![]() |
#4 |
|
![]() Ja, The kingdom of Loathing is niet geliefd hier op het forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Je dacht toch niet dat ik aan het liegen was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() korte inhoud aub?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Je komt aan in the Kingdom of Loathing en er zijn daar een aantal problemen die blijkbaar alleen maar door een adventurer op te lossen zijn en natuurlijk, An Adventurer is You!
Er zijn zes verschillende characters, allemaal met hun eigen skills en vaardigheden. Een Accordionthief is beter vanop afstand dan bevoorbeeld een Sealclubber die erop los mept van dichtbij. Er bestaat een enorme KOLwiki op het net, alles is gedocumenteerd. Er zijn de questen die je moet oplossen en monsters waar je je door moet vechten, puzzels op te lossen en dergelijke meer. Maar dat is zeker niet alles, er is ook de economie, the trading game. De munteenheid in the Kingdom is meat, de mogelijkheid bestaat om meatbilionair te worden. Er is ook de community, KOL spelen is waarschijnlijk ook een klan joinen of zelfs zelf een klan creeren en uitbouwen. Er zijn forums toegewijd aan the Kingdom of Loathing. Er zijn geen millioenen KOL spelers, een paar duizend op zijn hoogst, maar het zijn voor het merendeel prachtige mensen. Nu, uiteindelijk speel je je door de game, je verslaat "the Naughty Sorceress" en je bevrijd de koning en alles wordt weer normaal in de Kingdom. Dan kan je kiezen, je speelt verder op andere aspecten van het spel, er is enorm veel te doen, of je kiest voor ascension. Ascending betekent zoveel als opnieuw starten, terug naar level 1. Alleen zijn er deze keer verschillende mogelijkheden bijgekomen, om te beginnen maak je op die manier een skill die je hebt gekocht tijdens je run permanent. In je nieuwe run door het spel ben je dus beter af dan in je eerste vermits je een skill meer hebt. Elke run levert zo een skill op die permanent wordt. Nu, na je eerste run kan je ook kiezen om andere wegen te behandelen. Je kan Hardcore gaan bijvoorbeeld, dat is wat zwaarder en moeilijker dan je eerste normale run. Maar dat hoeft niet, je kan rustig in normaal of casual blijven. Alles heeft zijn eigen voordelen. Ikzelf heb zestig Hardcore runs gedaan waarna ik het een beetje moe was. Maar in normaal speel ik nu nog altijd alle dagen vooropgesteld dat er tijd voor is uiteraard. Ik denk dat ik 75 runs in totaal heb gedaan, en ik heb er op zijn minst nog 20 meer gepland voor de nabije toekomst. Als korte inhoud kan dit uiteraard niet tellen vermits een heel korte inhoud vele pagina's zou beslagen. Alleszins, probeer het eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bedankt voor de info
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er was nog iemand op het forum die het speelde, maar zij is ondertussen waarschijnlijk ook gestopt.
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Heel zeker, en laat je niet afschrikken door de graffics van het spel, het is een ernstig spel, niet zo maar iets.
Als je hulp nodig hebt of uitleg, zend maar een bericht ingame naar "STAppeR", ik help wel met meat of links of uitleg. |
![]() |
![]() |