![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() krishna oioioi
|
![]() |
#2 |
|
![]() Alberich Balmung wrote:
> krishna oioioi > > Laat me eens raden: je bent stoned, dronken, of gewoon gek? En je hebt de behoefte ons dat voortdurend onder de neus te wrijven? Of je verveelt je gewoon, en je wilt dit gevoel met ons delen? Dan ben je hier aan het juiste adres! |
![]() |
#3 |
|
![]() "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Alberich Balmung wrote: >> krishna oioioi > > Laat me eens raden: je bent stoned, dronken, of gewoon gek? En je hebt de > behoefte ons dat voortdurend onder de neus te wrijven? Of je verveelt je > gewoon, en je wilt dit gevoel met ons delen? > > Dan ben je hier aan het juiste adres! Nee pas me aan de nederlandse ondekruipers politiek aan |
![]() |
#4 |
|
![]() Alberich Balmung wrote:
> Nee pas me aan de nederlandse ondekruipers politiek aan Dat zal best. Maar je bent wel gehandicapt, hè? En je verveelt je godsgruwelijk, dat toch ook? |
![]() |
#5 |
|
![]() "yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Alberich Balmung wrote: > >> Nee pas me aan de nederlandse ondekruipers politiek aan > > Dat zal best. Maar je bent wel gehandicapt, hè? En je verveelt je > godsgruwelijk, dat toch ook? Lol is een mooie zin om te uiten met zo raar naampje |
![]() |
#6 |
|
![]() yew betcha <[email protected]> schreef in berichtnieuws [email protected]... > Alberich Balmung wrote: > > krishna oioioi > > > > > > Laat me eens raden: je bent stoned, dronken, of gewoon gek? En je hebt > de behoefte ons dat voortdurend onder de neus te wrijven? Of je verveelt > je gewoon, en je wilt dit gevoel met ons delen? > > Dan ben je hier aan het juiste adres! Hear, hear, Yew, zijn we het toch ooit eens geweest. + Dagoberth + |
![]() |
#7 |
|
![]() yew betcha wrote:
> Alberich Balmung wrote: >> krishna oioioi >> >> > > Laat me eens raden: je bent stoned, dronken, of gewoon gek? En je hebt > de behoefte ons dat voortdurend onder de neus te wrijven? Of je > verveelt je gewoon, en je wilt dit gevoel met ons delen? > > Dan ben je hier aan het juiste adres! Zeker het debiele broertje van Thé. |
![]() |
#8 |
|
![]() René Peters schreef :
> yew betcha wrote: >> Alberich Balmung wrote: >>> krishna oioioi >>> >>> >> >> Laat me eens raden: je bent stoned, dronken, of gewoon gek? En je hebt >> de behoefte ons dat voortdurend onder de neus te wrijven? Of je >> verveelt je gewoon, en je wilt dit gevoel met ons delen? >> >> Dan ben je hier aan het juiste adres! > > Zeker het debiele broertje van Thé. Als er al een debiel op joesnet rondstruint, heet hij wel Reneu Peuters. Ga fietsen mongool! |