![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "Isabelle Durant en Joëlle Milquet lachen bijvoorbeeld nooit op
televisie." "Laurette Onkelinx lacht ook vaak, maar zij heeft dikwijls een valse glimlach". Een bewijs dat links verzuurd is? |
![]() |
#2 |
|
![]() On Tue, 10 Apr 2007 11:41:29 +0200 (CEST), George Orwell
<[email protected]> wrote: >"Isabelle Durant en Joëlle Milquet lachen bijvoorbeeld nooit op >televisie." > >"Laurette Onkelinx lacht ook vaak, maar zij heeft dikwijls een >valse glimlach". > >Een bewijs dat links verzuurd is? Neen, een bewijs dat links nog ernstige mensen in zijn rangen heeft. De rest lacht altijd maar. En ik vraag me dan ook telkens af wie ze die dag weer bedonderd hebben. Norbert de strandkruier |
![]() |
#3 |
|
![]() Strandkruier wrote:
[knip] >> >>Een bewijs dat links verzuurd is? > > Neen, een bewijs dat links nog ernstige mensen in zijn rangen heeft. > De rest lacht altijd maar. En ik vraag me dan ook telkens af wie ze > die dag weer bedonderd hebben. In het ernstig bedonderen is links idd kampioen. |
![]() |
#4 |
|
![]() In article <[email protected]>
Strandkruier <[email protected]> wrote: > > On Tue, 10 Apr 2007 11:41:29 +0200 (CEST), George Orwell > <[email protected]> wrote: > > >"Isabelle Durant en Joëlle Milquet lachen bijvoorbeeld nooit op > >televisie." > > > >"Laurette Onkelinx lacht ook vaak, maar zij heeft dikwijls een > >valse glimlach". > > > >Een bewijs dat links verzuurd is? > > Neen, een bewijs dat links nog ernstige mensen in zijn rangen heeft. > De rest lacht altijd maar. En ik vraag me dan ook telkens af wie ze > die dag weer bedonderd hebben. > > Norbert de strandkruier Links en ernstig? Onkelinx heeft vaak een valse glimlach op, dat is waarschijnlijk omdat ze, als goede linkse, weer iemand bedonderd heeft. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Strandkruier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 10 Apr 2007 11:41:29 +0200 (CEST), George Orwell > <[email protected]> wrote: > >>"Isabelle Durant en Joëlle Milquet lachen bijvoorbeeld nooit op >>televisie." >> >>"Laurette Onkelinx lacht ook vaak, maar zij heeft dikwijls een >>valse glimlach". >> >>Een bewijs dat links verzuurd is? > > Neen, een bewijs dat links nog ernstige mensen in zijn rangen heeft. > De rest lacht altijd maar. En ik vraag me dan ook telkens af wie ze > die dag weer bedonderd hebben. > Vraag jij je dat af Norbert de strandkruier ? Ik zal het zeggen Norbert de strandkruier ! "De Vlamingen" -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |