![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Twee pipo's hebben het liedje geplaybackt en op youtube gezet (de beelden zijn dom dus luister zonder beelden ..)
http://www.youtube.com/watch?v=QzOIT8OpbeQ Een mooie oefening voor de Nederlanders. --- Ei Alain, man 'k ook e ki e liedje ziengn Okee, Okee 't Is goet, mo nie melig doen ee. O je melig doet kom 'k tusschen é moat, 'k zweirent. Mo 'k goan ik nie melig doen Schatje, ik zien bliede dan 'k je zien Zit je goet of kun 'k iets doen? Ik en heil de nacht gepeist an joen Wa kost 'k anders doen? Je ziet enugste die wit wat dan 'k bedoeln Ej joengen wacht eki't is an mien Schatje moe j' e koekschtj' en bie je Thee? Of e je last van dirrajee : Alain, 'k aan nie gezeit da j'over stroent moe beginn ee Zit je confortabel in je vel... Of e je jukste an je spel... Gow vint ... Moa Luustert nu toch eirst no wa dan 'k eur zoen verteln Pakt je zak en goa weg. (dadist Alain joengen ...) J' angt vierkant me n klootn uut 'k Aan 't je nochtans gezeit o je met een andern vrijt Schart je 't an voe t' eeuwigheid Vergit je name nie van de belle te doen Of moe j' e doekstj' en voer het bloen Schatje, schat je kansn mo lege in De rechtzake go beginn t Is e ruut' uut uus en ot rint 't rint 't erin Dus, pakt je zak en goa weg. J' angt vierkant me n klootn uut 'k Aan 't je nochtans gezeit o je met een andern vrijt Schart je 't an voe t' eeuwigheid Pakt je zak en goa weg. J' angt vierkant me n klootn uut 'k Aan 't je nochtans gezeit o je met een andern vrijt Schart je 't an voe t' eeuwigheid Dad is 't Alain é moat. Azo moe je klappen é, godverdomme At e vrommens je zeir gedoan et, ... pakt je zak é Wit je wel Wit je wadde é, Ik zien joen geiren (snif)... ----- :-P
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 12 april 2007 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs deze ollander weet dat dat haar 'poep' moet zijn.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1."voors gaon" in plekke va "weg gaon" 2."wuk" in plekke va "wadde" 3."ghi" in plekke va "je" 4."jirst" & "hjel" in plekke va "eirst" & "heil" (ti were West-Vlams van an 't zjeetje) 5."up 't gemak" in plekke va "comfortabel" 6."de schitte" in plekke va "dirrajee" 7.Widder kenn'n gin "Thee" moa "Kaffie" 8."jon lippe hang'n" in plekke va "melig doen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter