Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Johan Sauwens (CD&V) - 2 tot 8 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Johan Sauwens (CD&V) - 2 tot 8 februari "Ooit was hij een van de sterkhouders binnen de VU. Hij was zelfs tot driemaal toe lid van de regering. De laatste maal kwam er een abrupt einde aan door een bezoek aan Sint-Maartensfonds. Na het uiteenvallen van de partij vond hij politiek onderdak

Discussietools
Oud 4 februari 2004, 12:07   #1
Bart De Wever
Burger

Standaard

Hallo,

Aangezien we het deze week alletwee moeten opnemen tegen de grillen van digitaal Vlaanderen, wil ik u bij deze mijn vriendelijke groeten overmaken.

Bart De Wever.
Bart De Wever is offline  
Oud 4 februari 2004, 16:08   #2
Johan Sauwens
Vreemdeling

Standaard

Dag Bart. Mag ik je op mijn beurt groeten?

Jammer dat we in verspreide slagorde naar de verkiezingen gaan. Desalniettemin hoop ik dat we de Vlaamse krachten voor een aantal concrete Vlaamse dossiers kunnen bundelen. Veel succes!
Johan Sauwens is offline  
Oud 4 februari 2004, 16:09   #3
Het Vlaams Collectief
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Sauwens
Desalniettemin hoop ik dat we de Vlaamse krachten voor een aantal concrete Vlaamse dossiers kunnen bundelen. Veel succes!
Met of zonder het door de PS uitgevonden en in stand gehouden Cordon sanitaire, Johan?
Ben jij, net zoals je partijleiding, voorstander van het Cordon?
Oud 4 februari 2004, 16:16   #4
Johan Sauwens
Vreemdeling

Standaard

Ik vind dat elk Blok-voorstel op zijn inhoudelijke merites moet worden beoordeeld en niet per definitie verworpen. Anderzijds voel ik me allerminst thuis in de huisstijl van het Vlaams Blok, ook niet nu het 70 punten-programa officieel is afgevoerd.
Johan Sauwens is offline  
Oud 4 februari 2004, 16:48   #5
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Sauwens
Dag Bart. Mag ik je op mijn beurt groeten?

Jammer dat we in verspreide slagorde naar de verkiezingen gaan. Desalniettemin hoop ik dat we de Vlaamse krachten voor een aantal concrete Vlaamse dossiers kunnen bundelen. Veel succes!
Dat is nu eens vriendelijk sé! Dat gaat hier zoals bij de viering van een belangrijk persoon: Die krijgt heel wat bloemekes toegeworpen en het feestvarken begint die in zijn dankwoord één voor één terug te geven. En zo is iedereen kontent!

Of zoals in het geschiedenisboekje van vroeger: Twee legers staan tegenover mekaar. Zegt de aanvoerder van het eerste leger heel galant tot de aanvoerder van het andere leger: "Laat uw mannen schieten!"

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be