![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hey
Voor een examen op school moeten we de politieke partijen wat verkennen; zodoende we ze met elkaar kunnen vergelijken. Op 'verkiezingssite.be' zijn de thema's en de standpunten per politieke partij niet aangevuld. Weten jullie of dit nog gaat gebeuren; indien ja, wanneer, en/of er nog soortgelijke interessante sites zijn? De Waalse partijen mogen ook in beeld gebracht worden. Want daarover heb ik eigenlijk nog niet veel gevonden. Hetzelfde geldt over de Europese verkiezingen; en de thema's in het kort over elke partij. Ik had ook graag een kort beeld gehad van de politiek de afgelopen maanden. Wanneer ik hieromtrent google kom ik zoveel informatie tegen. Kan ik dat op deze site terugvinden of ergens anders? Pff hopelijk kunnen jullie me hier wat bij helpen; ik zou jullie alvast willen danken voor het lezen van deze topic. thnx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien eens op de individuele sites van de partijen gaan kijken?
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Het is niet dat niet op hun site wil gaan kijken, dat heb ik trouwens al gedaan, maar ik kan niet van elke partij het hele gamma van standpunten gaan lezen. Daarvoor zijn de programma's meestal veel te lang. Juist daarom is de site die ik noemde interessant; indien ze aangevuld zou zijn.
grtz |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...tieke_partijen
kan jou op weg zetten. Natuurlijk zijn er daar veel partijtjes bij (zoals BUB ![]() Als je wil weten hoe belangrijk die zijn kijk je best naar de samenstelling van het Vlaams Parlement (verkozen in 2004) http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams_...ling_2004-2009 en op nationaal niveau van de Kamer van Volksvertegenwoordigers(verkozen in 2003, weldra opnieuw verkozen) http://nl.wikipedia.org/wiki/Kamer_v...ling_2003-2007
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tip van de dag, als ge uw werkske maakt, maak het niet te gekleurd, anders buizen ze u nog, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Tot zover de partijen sammenvatting van dit forum! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() hehe
Laat het d�*t juist zijn wat mijn lector nièt wil horen of zien. ![]() ps. Reeds veel dank voor de gegeven links en informatie ! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
www.vlaamsbelang.org draagt hij links of rechts... of averechts ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
om u te dienen... |
|
![]() |
![]() |