![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u dat er met de stemcomputers geknoeid wordt? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
47 | 48,45% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
35 | 36,08% |
Weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
15 | 15,46% |
Aantal stemmers: 97. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat als de kiescomputers die de electronische stemmen moeten verwerken het op dezelfde manier gaan doen zoals bij de stemstest van de Standaard, we weer eens ver van af zijn.
Volgens mij verloopt heel de electronische boel niet eerlijk en ik heb liever een gewoon potlood en papier, zodat mijn stem correct geteld kan worden en niet zoals nu gemanipuleerd kan worden. Ik geloof in ieder geval niet dat de verkiezingen hier eerlijk verlopen. Daar ben ik nu zeker van. Zie ook: http://forum.politics.be/showthread.php?t=89245 Laatst gewijzigd door Boadicea : 12 mei 2007 om 13:49. |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ook met potlood en papier wordt de boel bedrogen. Kijk maar gewoon hoe het er in dit strontland aan toe gaat, dat zegt toch genoeg.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4 |
|
![]() Dat computerprogramma is zo veilig dat ze dat willen. Maar voor zover ik weet is het geen open-source. Dus hebben we er het raden naar.
We zullen maar vertrouwen van wel zekers
#5 | |
|
![]() Citaat:
Als dat programma zo geschreven is dat elke tiende stem voor de SP-A wordt geregistreerd, hoe ga je dat controleren? Op de cards staat geen uitgegomd bolleke ofzo hoor ![]()
![]() |
#6 |
|
![]() ik heb neen gestemd omdat ik er van overtuigd ben dat er wel degelijk gefraudeerd wordt.
Ikzelf zou de vraag anders gesteld hebben: wordt er bij electronisch stemmen minder gefraudeerd?... Mijn antwoord zou neen geweest zijn. Het enige verschil is dat er bij electronisch stemmen zoals wij dat kennen geen hertelling kan plaatsvinden zodat de foefelaars uiteraard vrijuit gaan.
#7 |
|
![]() In België verloopt niets eerlijk.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() In België is enkel wat de PS en SP aanraakt eerlijk (alez tracht men ons te laten geloven)
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja, dat is nog geen reden om te beweren dat dat programma backdoors heeft
![]() |
#10 |
|
![]() telepolis natuurlijk, en het was de hasseltse afdeling ervan. onderlijfke was er de voorzitter
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 13 mei 2007 om 00:13. |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Am I bothered?
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk het niet... Ik zie niet bepaald een partij die ondervertegenwoordigd is in de stemmen tov de mensen die ervoor zouden stemmen.
Het regime en de parlementaire partijen beschikken over andere methoden om de resultaten te beïnvloeden; verkiezingsbudget, macht over de media...
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stel dat er iemand van de CAP-lijst verkozen raakt. Zal het CAP dan ook een parlementaire partij zijn?
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Edit: Er is nog een verschil tussen een parlementaire en parlementaristishe partij, en er is een verschil tussen LSP en CAP.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 13 mei 2007 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een fameuze besparing zou dat zijn, ik ben content met 10% (per verkiezing) PS het regime moet toch een gat in de lucht springen met zo'n onuitputbare voorraad aan nuttige idioiten Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 mei 2007 om 05:25. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben pas écht beginnen twijfelen na wat er in Hoboken gebeurde.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Hebben de verschillende partijen de mogelijkheid om 'het' programma te controleren? Ook tijdens de verkiezingen en bij het 'tellen'?
![]() Waarom geeft men Landuyt eens geen kans... Dat is tenminste een boeiend mensch... Laatst gewijzigd door Chipie : 13 mei 2007 om 07:40. |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() Mjah, dat is nu eens een programma dat ik open source zou willen zien. Van andere programma's maakt het mij niet uit, maar een programma waarmee het stemmen uitgevoerd wordt, daarvan moet toch de mogelijkheid bestaan te controleren of het veilig is.
|
![]() |