![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Op welke partij ga jij stemmen op 10 juni?
SP.a 8% (109 votes) Spirit 2% (24 votes) CD&V 17% (228 votes) N-VA 4% (59 votes) OpenVLD 16% (215 votes) Lijst Dedecker 12% (168 votes) Vlaams Belang 25% (332 votes) Groen! 5% (68 votes) CAP 1% (12 votes) Nee 1% (15 votes) PVDA 1% (18 votes) Ik ga blanco stemmen 1% (15 votes) Ik weet het nog niet 6% (84 votes) Total votes: 1347 http://wadda.zv-magazine.be/op-welke...-10-juni_dutch Let vooral, na de hoge score van het VB op die van LDD!! Laatst gewijzigd door De Prof : 20 mei 2007 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() separatisten halen 41%!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ze zijn ook zat eh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Lijkt me een rare vraagstelling. Je kan niet op CD&V en NVA stemmen, je kan enkel op het kartel stemmen dat die twee gevormd hebben. En dat is dus niet zomaar een sommetje maken, want hier zitten zelfs zelfverklaarde leden van NVA die niet op dit kartel willen stemmen.
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vb is populair onder de jongeren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet Alexandra Colen wat meer van zich laten spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zatte vrienden is nochtans geen rechts conservatief broeinest, eerder een leuke site met humor en een vleugje erotiek. Publiek is er ook vrij jong... de 25 %voor Vlaams Belang verbaast mij wel.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() crrectie... vb is populair bij bepaalde jongeren...
zij die hun tijd verdoen op onnozele forumpkes a la zatte vrienden bijvoorbeeld
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internet-nerds, losers die geen vrienden vinden op een normale manier en die dan maar op internet zoeken, asociale idioten die meestal geen normaal Nederlands kunnen typen. Wees er maar trots op, VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Behoudens enkele (+- 16 procent ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() ja, lijkt me een logische uitslag.
Je moet ook weten dat de die-hards van zattevrienden uit Antwerpen zijn e.. Ik ben echt aangenaam verrast van het percentage dat LDD haalt. Ik hoop voor hem dat hij het 10 juni ook haalt (ook al stem ik niet voor hem), ik gun het hem. Ik gun het iedereen natuurlijk